closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup

"Днепр" и "Металлист" будут доигрывать в 20:00

"Днепр" и "Металлист" будут доигрывать в 20:00
Изменить размер a+ a-
1076
82
Фавбет Бонус 10 000 грн
получить

Премьер-лига Украины оставила в силе первоначальное решение о том, что доигровка второго тайма матча «Днепр» — «Металлист» начнется 4 декабря в 20:00.

"Днепр" и "Металлист" будут доигрывать в 20:00 - изображение 1
Популярные новости
Источник новости:
кнопка перехода
Оцените материал
Поделиться
Комментарии (82) Все комментарии

Ответ на сообщение maxx

Спортивный директор!

Спасибо. Но куда он подевался? Столько всяких резонансных событий вокруг "Днепра", и всё г-н Стеценко отдувается. Или, может быть, г-на Русола после истории с Дамиром решили не пускать к журналистам? Кстати, а он тогда извинился?

Ответ на сообщение ok

Я прочитал лично. Теперь прочитайте и Вы: "25. Футболіст перестає вважатися футболістом-легіонером за наявності та в сукупності таких обставин: 25.1. Отримання громадянства України на підставах, визначених чинним законодавством. 25.2. Наявності права виступу за одну із національних збірних команд України у відповідності до Положень застосування Статуту ФІФА." Этот пункт не даёт ОПРЕДЕЛЕНИЯ термина "футболист-легионер", а определяет условия, при которых легионер перестаёт считатья таковым. "Перестає вважатися..." -- то есть до этого _был_ легионером. А кто это, легионер? Смотрим определение термина "футболист-легионер" на с.17 Регламента: "Футболіст-легіонер – Спортсмен – громадянин іншої держави (особа без громадянства), який має чинний контракт із професіональним футбольним клубом." Дишлекович его нарушил? Паспорт у него украинский, контракт есть. Какой он легионер?

У меня тоже был такой вопрос к юр.отделу клуба - там все на поверхности, даже нет взаимоисключающих пунктов. Но видимо пацаны на сходке решили - нужно подчиняться.

Ответ на сообщение maxx

да??? С какого-то тура он гражданин,а с другого нет,ФЕЕРИЧНО просто!!!!

Не путайте понятия "гражданин Украины" и "легионер". Он гражданин Украины со 2 марта 2010 г. А легионером он был до 2 марта 2010 г. и стал с 16-го тура нынешнего чемпионата (согласно новому Регламенту).

Ответ на сообщение sc-tavria

Шахтер же достиг. И да, я наверное удивлю, но и Европе на ваших латиноамериканцев был бы точно такой же лимит: Азеведо, Моледо, Папа Гуйе, Торрес, Диего Соуза, Соса, Хавьер, Гомес точно также попадали бы под действие евросоюзовского лимита (только там лимит куда жестче, чем у нас - 3 игрока не из ЕС на СЕЗОН). Из всех игроков Металлиста в Европе не попадали бы под лимит лишь Вильягра (итальянский паспорт) Бланко (испанский паспорт). Немного отличается лимит в Англии - но там тоже 2/3 этих игроков бы не смогли бы заявить.

"...попадали бы под действие евросоюзовского лимита (только там лимит куда жестче, чем у нас - 3 игрока не из ЕС на СЕЗОН" И любой игрок из любой страны ЕС не считается легионером. Ага, куда жёстче... ;)))) МХ строит свою трансферную политику в зависимости от нашего Регламента, было бы у нас ограничение на игроков из ЕС, был бы другой состав у "Металлиста".

Ответ на сообщение vovkis

У меня тоже был такой вопрос к юр.отделу клуба - там все на поверхности, даже нет взаимоисключающих пунктов. Но видимо пацаны на сходке решили - нужно подчиняться.

Скорее, поспешили. Сделали заявление, потом разобрались. Но не извиняться же, поэтому "пойдём до конца" и т.д. ;)))

Ответ на сообщение ok

Я прочитал лично. Теперь прочитайте и Вы: "25. Футболіст перестає вважатися футболістом-легіонером за наявності та в сукупності таких обставин: 25.1. Отримання громадянства України на підставах, визначених чинним законодавством. 25.2. Наявності права виступу за одну із національних збірних команд України у відповідності до Положень застосування Статуту ФІФА." Этот пункт не даёт ОПРЕДЕЛЕНИЯ термина "футболист-легионер", а определяет условия, при которых легионер перестаёт считатья таковым. "Перестає вважатися..." -- то есть до этого _был_ легионером. А кто это, легионер? Смотрим определение термина "футболист-легионер" на с.17 Регламента: "Футболіст-легіонер – Спортсмен – громадянин іншої держави (особа без громадянства), який має чинний контракт із професіональним футбольним клубом." Дишлекович его нарушил? Паспорт у него украинский, контракт есть. Какой он легионер?

Дишленкович з самого початку легіонер, бо мав в 2010р. паспорт Сербії... для того, щоб він перестав бути легіонером, йому якраз і треба зробити дві речі: 1) отримати наш паспорт (що і зробив Дишленкович) 2) отримати право на виступ за ЗбУ (не має права) так який же Дишленкович нелегіонер? всім очевидно, що це просте махлювання з боку МХ... і недавнє голосування по Дишленковичу клубів ПЛ (де, до речі, ДД утримався) вказало, що таке махлювання набридло всім...

Ответ на сообщение dima24

Дишленкович з самого початку легіонер, бо мав в 2010р. паспорт Сербії... для того, щоб він перестав бути легіонером, йому якраз і треба зробити дві речі: 1) отримати наш паспорт (що і зробив Дишленкович) 2) отримати право на виступ за ЗбУ (не має права) так який же Дишленкович нелегіонер? всім очевидно, що це просте махлювання з боку МХ... і недавнє голосування по Дишленковичу клубів ПЛ (де, до речі, ДД утримався) вказало, що таке махлювання набридло всім...

"...для того, щоб він перестав бути легіонером, йому якраз і треба зробити дві речі:" А чому Ви так вирішили, що дві? Не варто застосовувати Регламент для сезону 2013/14 рр. до сезону 2009/10 рр. Згідно регламентам тих років Дишленкович перестав вважатися легіонером, тому й отримував від ФФУ паспорт футболіста без легіонерської позначки на сезони 2010/11, 2011/12, 2012/13 рр., Отримав такий же паспорт і перед цим сезоном. То в чому "махлювання з боку МХ"? На початок цього сезону у складі "Металіста" був футболіст Дишленкович з паспортом футболіста без легіонерської позначки -- офіційним документом від ФФУ, виданим відповідно Регламенту на сезон 2013/14 рр., то чому у МХ мали вважати його легіонером?

Ответ на сообщение ok

"...для того, щоб він перестав бути легіонером, йому якраз і треба зробити дві речі:" А чому Ви так вирішили, що дві? Не варто застосовувати Регламент для сезону 2013/14 рр. до сезону 2009/10 рр. Згідно регламентам тих років Дишленкович перестав вважатися легіонером, тому й отримував від ФФУ паспорт футболіста без легіонерської позначки на сезони 2010/11, 2011/12, 2012/13 рр., Отримав такий же паспорт і перед цим сезоном. То в чому "махлювання з боку МХ"? На початок цього сезону у складі "Металіста" був футболіст Дишленкович з паспортом футболіста без легіонерської позначки -- офіційним документом від ФФУ, виданим відповідно Регламенту на сезон 2013/14 рр., то чому у МХ мали вважати його легіонером?

блін, та яка різниця, коли і згідно яких регламентів Дишленкович перестав бути легіонером? на кожний сезон окремий регламент, згідно регламенту 13/14 Дишленкович легіонер, бо був сербо і не набув права виступу за ЗбУ, як Девіч... був нелегіонером, а по новому регламенту став легіонером, по справедливості... махлювання в тому, що всі команди виставляють не менше 4 українців, а не паспортистів...

З квитками намутили фєєрично. Працюють дві каси і довга черга. І всього одинь день до 28-го. Ну його в телебачер такий футбол. П.С. Електронні квитки у нас такі електронні...

"згідно регламенту 13/14 Дишленкович легіонер, бо був сербо і не набув права виступу за ЗбУ, як Девіч..." Тут Ви помиляєтесь. Згідно Регламенту, що діяв у 1-му колі, Дишленкович не був легіонером. А згідно Регламенту, що діє з 16-го туру, Дишленкович -- легіонер, бо змінилося визначення терміну "футболіст-легіонер". "був нелегіонером, а по новому регламенту став легіонером, по справедливості... " Ну, це спірне питання... ;) По справедливості, чи ні. "махлювання в тому, що всі команди виставляють не менше 4 українців, а не паспортистів..." Регламент пропонував виставляти "паспортистів". ;) А як Ви пропонуєте визначати, хто є українцем, а хто ні? Череп вимірювати?

"Тут Ви помиляєтесь. Згідно Регламенту, що діяв у 1-му колі, Дишленкович не був легіонером" це аут, Стороженко добре промив голови...

Ответ на сообщение dima24

"Тут Ви помиляєтесь. Згідно Регламенту, що діяв у 1-му колі, Дишленкович не був легіонером" це аут, Стороженко добре промив голови...

Чесно кажучи, я не розумію, до чого тут Стороженко, і кому він там щось промивав. Я читав Регламент. Знову запитую: "На якій підставі Дишленкович мав би вважатися легіонером?" Згідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" він не був легіонером. І став легіонером з 16-го туру саме через ЗМІНУ визначення терміну "футболіст-легіонер". Це факти, а не емоції.

Ответ на сообщение ok

Чесно кажучи, я не розумію, до чого тут Стороженко, і кому він там щось промивав. Я читав Регламент. Знову запитую: "На якій підставі Дишленкович мав би вважатися легіонером?" Згідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" він не був легіонером. І став легіонером з 16-го туру саме через ЗМІНУ визначення терміну "футболіст-легіонер". Це факти, а не емоції.

Він не був легіонером у 12/13. А в 13/14 став. Це в регламенті. А з 16-го туру - це ФФУ свій тупий косяк відмазала, ніякої ЗМІНИ визначення терміну не сталося.

Ответ на сообщение IBM

Він не був легіонером у 12/13. А в 13/14 став. Це в регламенті. А з 16-го туру - це ФФУ свій тупий косяк відмазала, ніякої ЗМІНИ визначення терміну не сталося.

"А з 16-го туру - це ФФУ свій тупий косяк відмазала, ніякої ЗМІНИ визначення терміну не сталося." А Ви б почитали обидва Регламенти і не були б таким упевненим. Було (Регламент для 1-го кола): "Футболіст-легіонер – Спортсмен – громадянин іншої держави (особа без громадянства), який має чинний контракт із професіональним футбольним клубом." Стало (Регламент, що діє з 16-го туру): "Футболіст-легіонер" - спортсмен, який має діючий контракт із професіональним футбольним клубом, та який у відповідності до Положень застосування Статуту ФІФА не має права виступу за національні збірні команди України". І як, відбулася ЗМІНА визначення терміну?

Ответ на сообщение ok

Спасибо. Но куда он подевался? Столько всяких резонансных событий вокруг "Днепра", и всё г-н Стеценко отдувается. Или, может быть, г-на Русола после истории с Дамиром решили не пускать к журналистам? Кстати, а он тогда извинился?

С каких делов он должен извиняться? И не кажется ли странным что не привлекли Русола "за клевету"? Но там все прекрасно понятно

Ответ на сообщение ok

"А з 16-го туру - це ФФУ свій тупий косяк відмазала, ніякої ЗМІНИ визначення терміну не сталося." А Ви б почитали обидва Регламенти і не були б таким упевненим. Було (Регламент для 1-го кола): "Футболіст-легіонер – Спортсмен – громадянин іншої держави (особа без громадянства), який має чинний контракт із професіональним футбольним клубом." Стало (Регламент, що діє з 16-го туру): "Футболіст-легіонер" - спортсмен, який має діючий контракт із професіональним футбольним клубом, та який у відповідності до Положень застосування Статуту ФІФА не має права виступу за національні збірні команди України". І як, відбулася ЗМІНА визначення терміну?

Це неправда. Про збірну було перед початком сезону. Те, що "було", це на попередній сезон.

Ответ на сообщение анатолич

С каких делов он должен извиняться? И не кажется ли странным что не привлекли Русола "за клевету"? Но там все прекрасно понятно

"С каких делов он должен извиняться?" Ну, извиниться можно было бы хотя бы за то, что г-н Русол, ммммм, слегка сказал неправду, рассказывая историю о Дамире и событиях в перерыве матча "Шахтёр"-"Днепр". Ведь, потом на всю страну было показано видео с камеры в коридоре перед раздевалками, которое опровергло рассказ г-на Русола. "И не кажется ли странным что не привлекли Русола "за клевету"?" Нет, не кажется. Не стали на г-на Русола подавать в суд, вот его и "не привлекли". Или у Вас есть другая информация, что-то вроде, был суд, Русол оправдан? Если есть, поделитесь, пожалуйста.

І взагалі, мене більше непокоїть дурна ситуація з квитками.

Ответ на сообщение IBM

Це неправда. Про збірну було перед початком сезону. Те, що "було", це на попередній сезон.

"Це неправда. Про збірну було перед початком сезону. Те, що "було", це на попередній сезон." Що неправда? Ви Регламент читали? "РЕГЛАМЕНТ Всеукраїнських змагань з футболу серед команд клубів Об’єднання професіональних футбольних клубів України «Прем’єр-ліга» сезону 2013/2014 рр." ( http://www.ffu.org.ua/files/ndocs_398.pdf ) (Це той Регламент, що діяв до 16-го туру, останні зміни та доповнення затведжені 03 липня 2013 р.) с.17: "Футболіст-легіонер – Спортсмен – громадянин іншої держави (особа без громадянства), який має чинний контракт із професіональним футбольним клубом."

Ответ на сообщение ok

"Це неправда. Про збірну було перед початком сезону. Те, що "було", це на попередній сезон." Що неправда? Ви Регламент читали? "РЕГЛАМЕНТ Всеукраїнських змагань з футболу серед команд клубів Об’єднання професіональних футбольних клубів України «Прем’єр-ліга» сезону 2013/2014 рр." ( http://www.ffu.org.ua/files/ndocs_398.pdf ) (Це той Регламент, що діяв до 16-го туру, останні зміни та доповнення затведжені 03 липня 2013 р.) с.17: "Футболіст-легіонер – Спортсмен – громадянин іншої держави (особа без громадянства), який має чинний контракт із професіональним футбольним клубом."

Ща припрется очередной электроклубовец и вы опять будете доказывать ему очевидное? Бросьте, это бессмысленно!

73

Ответ на сообщение ok

Чесно кажучи, я не розумію, до чого тут Стороженко, і кому він там щось промивав. Я читав Регламент. Знову запитую: "На якій підставі Дишленкович мав би вважатися легіонером?" Згідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" він не був легіонером. І став легіонером з 16-го туру саме через ЗМІНУ визначення терміну "футболіст-легіонер". Це факти, а не емоції.

останній раз... Дишленкович був сербом, тобто легіонером згідно визначення Регламенту... для втрати статусу легіонера згідно Регламенту йому треба: а) отримати громадянство України б) отримати право виступу за ЗбУ згідно правил ФІФА Дишленкович не може грати за ЗбУ по правилам ФІФА... то на якій підставі Дишленкович втратив статус легіонера? в попередніх регламентах була норма про те, що дане положення не застосовується до футболістів, які отримали громадянство до дати затвердження регламенту... в регламенті сезону 13/14 така норма щодо незастосування правила виступу за ЗбУ відсутня... а тому з самого першого туру Дишленкович був легіонером, а що там собі придумали в МХ, нікого не хвилює...

Ответ на сообщение dima24

останній раз... Дишленкович був сербом, тобто легіонером згідно визначення Регламенту... для втрати статусу легіонера згідно Регламенту йому треба: а) отримати громадянство України б) отримати право виступу за ЗбУ згідно правил ФІФА Дишленкович не може грати за ЗбУ по правилам ФІФА... то на якій підставі Дишленкович втратив статус легіонера? в попередніх регламентах була норма про те, що дане положення не застосовується до футболістів, які отримали громадянство до дати затвердження регламенту... в регламенті сезону 13/14 така норма щодо незастосування правила виступу за ЗбУ відсутня... а тому з самого першого туру Дишленкович був легіонером, а що там собі придумали в МХ, нікого не хвилює...

Ви намагаєтеся застосувати норми Регламенту на сезон 2013/2014 рр. до сезону 2009/10 рр. Але тоді діяв зовсім інший Регламент! Так, Дишленкович був громадянином Сербії і зіграв пару матчів за збірну Сербії. У березні 2010 р. він отримав громадянство України і відповідно до Регламенту, що тоді діяв, перестав бути легіонером. На початок сезону 2013/14 рр. Дишленкович НЕ БУВ легіонером відповідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" у Регламенті на сезон 2013/14 рр. П.25 ст.13 стосується тих, хто БУВ легіонером на початок сезону 2013/14 рр. відповідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" у Регламенті. Цей пункт не дає ВИЗНАЧЕННЯ терміну "футболіст-легіонер", а визначає умови зміни статусу футболістів, що були легіонерами, знову ж таки, відповідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" у Регламенті на с.17. Будь ласка, спробуйте нарешті УВАЖНО ПРОЧИТАТИ Регламент. Не слухайте никого, прочитайте і поміркуйте над прочитаним.

Ответ на сообщение ok

"Це неправда. Про збірну було перед початком сезону. Те, що "було", це на попередній сезон." Що неправда? Ви Регламент читали? "РЕГЛАМЕНТ Всеукраїнських змагань з футболу серед команд клубів Об’єднання професіональних футбольних клубів України «Прем’єр-ліга» сезону 2013/2014 рр." ( http://www.ffu.org.ua/files/ndocs_398.pdf ) (Це той Регламент, що діяв до 16-го туру, останні зміни та доповнення затведжені 03 липня 2013 р.) с.17: "Футболіст-легіонер – Спортсмен – громадянин іншої держави (особа без громадянства), який має чинний контракт із професіональним футбольним клубом."

Якщо вам не облом, можете подивитися дату цього документа на сервері. 13.09.13. Коли раніше тут був срач, цей документ трохи інакше називався, і дещо не 398, і трохи раніше.

Ответ на сообщение IBM

Якщо вам не облом, можете подивитися дату цього документа на сервері. 13.09.13. Коли раніше тут був срач, цей документ трохи інакше називався, і дещо не 398, і трохи раніше.

"Якщо вам не облом, можете подивитися дату цього документа на сервері. 13.09.13." І що з того, що у цього документу дата на сервері 13.09.13? Це дата розміщення документу на сервері, а не дата його створення. Цей документ -- скан Регламенту, на першій сторінці якого є всі підписи і дати. Згідно цій першій сторінці останні зміни та доповнення затверджені 3 липня 2013 р. Тобто цей Регламент почав діяти перед стартом Чемпіонату України 2013/14 рр. Те, що ФФУ розмістило його із запізненням на два місяці, лише характеризує якість роботи клерків ФФУ, але не відміняє того факту, що визначення терміну "футболіст-легіонер" було наступним (без згадування можливості грати за збірні України): "Футболіст-легіонер – Спортсмен – громадянин іншої держави (особа без громадянства), який має чинний контракт із професіональним футбольним клубом." До речі, про сайт ФФУ. На сторінці "Регламенти" ( http://www.ffu.org.ua/ukr/ffu/ndocs/ffu_regulation... ) досі немає нового Регламенту, що діє з 16-го туру. :(((

Почему-то не радуются харьковские:) Это не им ПЛ помогла:) Это она нам помогла! Теперь не будет у МХ отмазки: почему проиграли и не забили:)

Ответ на сообщение ok

"Якщо вам не облом, можете подивитися дату цього документа на сервері. 13.09.13." І що з того, що у цього документу дата на сервері 13.09.13? Це дата розміщення документу на сервері, а не дата його створення. Цей документ -- скан Регламенту, на першій сторінці якого є всі підписи і дати. Згідно цій першій сторінці останні зміни та доповнення затверджені 3 липня 2013 р. Тобто цей Регламент почав діяти перед стартом Чемпіонату України 2013/14 рр. Те, що ФФУ розмістило його із запізненням на два місяці, лише характеризує якість роботи клерків ФФУ, але не відміняє того факту, що визначення терміну "футболіст-легіонер" було наступним (без згадування можливості грати за збірні України): "Футболіст-легіонер – Спортсмен – громадянин іншої держави (особа без громадянства), який має чинний контракт із професіональним футбольним клубом." До речі, про сайт ФФУ. На сторінці "Регламенти" ( http://www.ffu.org.ua/ukr/ffu/ndocs/ffu_regulation... ) досі немає нового Регламенту, що діє з 16-го туру. :(((

Ти не здогадався, що вас відмазують? Є редакція, де все це було, якщо не прибрали. До сьогодні. Бо навіть 398 говорить, що не легіонер, а є інше рішення.

Ответ на сообщение IBM

Ти не здогадався, що вас відмазують? Є редакція, де все це було, якщо не прибрали. До сьогодні. Бо навіть 398 говорить, що не легіонер, а є інше рішення.

"Ти не здогадався, що вас відмазують?" Кого "вас"? Я не вболівальник "Металіста". ;) "Є редакція, де все це було, якщо не прибрали. До сьогодні. Бо навіть 398 говорить, що не легіонер, а є інше рішення." І де ж ця редакція? Покажіть її, якщо вона існує. Або не вигадуйте. І до чого тут "398"? Це лише назва файлу. На сайті Прем\'єр-ліги файл того ж Регламенту називається по іншому ( http://www.fpl.ua/img/docs/1314/reglament_2013_201... ), але це то й же Регламент з тими ж підписами та датами. До речі, і на сайті Прем\'єр-ліги на сторінці "Документи" ( http://www.fpl.ua/ukr/ndocs/19/ ) немає нового Регламенту, що діє з 16-го туру. :(

Ответ на сообщение ok

Ви намагаєтеся застосувати норми Регламенту на сезон 2013/2014 рр. до сезону 2009/10 рр. Але тоді діяв зовсім інший Регламент! Так, Дишленкович був громадянином Сербії і зіграв пару матчів за збірну Сербії. У березні 2010 р. він отримав громадянство України і відповідно до Регламенту, що тоді діяв, перестав бути легіонером. На початок сезону 2013/14 рр. Дишленкович НЕ БУВ легіонером відповідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" у Регламенті на сезон 2013/14 рр. П.25 ст.13 стосується тих, хто БУВ легіонером на початок сезону 2013/14 рр. відповідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" у Регламенті. Цей пункт не дає ВИЗНАЧЕННЯ терміну "футболіст-легіонер", а визначає умови зміни статусу футболістів, що були легіонерами, знову ж таки, відповідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" у Регламенті на с.17. Будь ласка, спробуйте нарешті УВАЖНО ПРОЧИТАТИ Регламент. Не слухайте никого, прочитайте і поміркуйте над прочитаним.

))))))))))))))))))))))))))))))) "На початок сезону 2013/14 рр. Дишленкович НЕ БУВ легіонером відповідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" у Регламенті на сезон 2013/14 рр." де таке написано? ))))) в попередніх регламентах якраз і була виписана норма по тих, хто отримав громадянство раніше, в регламенті цього сезону така норма зникла, все, Дишленкович легіонер... на цьому я припиняю дискусію, бо це перетворюється на воду в ступі...

Ответ на сообщение dima24

))))))))))))))))))))))))))))))) "На початок сезону 2013/14 рр. Дишленкович НЕ БУВ легіонером відповідно визначенню терміну "футболіст-легіонер" у Регламенті на сезон 2013/14 рр." де таке написано? ))))) в попередніх регламентах якраз і була виписана норма по тих, хто отримав громадянство раніше, в регламенті цього сезону така норма зникла, все, Дишленкович легіонер... на цьому я припиняю дискусію, бо це перетворюється на воду в ступі...

Ви таки не вмієте читати. Або осмислювати прочитане. :( "де таке написано?" С.17 Регламенту на сезон 2013/14 рр., визначення терміну "футболіст-легіонер". "в попередніх регламентах якраз і була виписана норма по тих, хто отримав громадянство раніше, в регламенті цього сезону така норма зникла" Дивимося Регламент Всеукраїнських змагань з футболу серед команд клубів ОПФКУ «Прем’єр-ліга» сезону 2012/2013 рр. ( http://www.ffu.org.ua/files/ndocs_3.pdf ). Визначення терміну "футболіст-легіонер" у "Визначенні термінів" (с.15) таке ж, як і в Регламенті, що діяв у 1-му колі цього сезону. П.25 ст.13 теж такий же. Відмінність в наявності п.28 ст.13: "28. На футболістів-легіонерів, які отримали громадянство України до 01.06.2012 р., не розповсюджується п. 25.2 цієї статті." Цей пункт міняє умови, викладені у п.25.2 ст.13, а не міняє ВИЗНАЧЕННЯ терміну "футболіст-легіонер". На мою думку, цей п.28 був надлишковим, і через це його було викинуто з наступного Регламенту. Поясню. Якщо футболіст-легіонер отримав українське громадянство до 01.06.2012 р. (дати остаточного затвердження Регламенту), то згідно з визначенням терміна "футболіст-легіонер", він вже таким не є легіонером. І, зрозуміло, на нього і так не поширюється п.25.2 ст.13.

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Лента новостей

18 апреля
20:29
Марино Пушич: "То, как мы отреагировали после счета 1:1 – это хорошая работа"
20:16
"Манчестер Сити" готовит солидное предложение по трансферу Джамала Мусиалы
20:05
Валерий Бондарь: "Судейство? Взгляните на ногу Судакова!"
19:44
Клубам Бундеслиги интересен 16-летний Месси - L'Equipe
19:28
Юрий Коваль: "Тренер не может повлиять на объективность людей, которые выходят судить"
19:23
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 18.00 18.04.2024
19:14
Пол Мерсон: "Манчестер Сити" сделал с "Реалом" то же, что и с "Лутоном" - это позор!"
18:59
Кепа помог тренерам "Реала" выбрать исполнителей в серии пенальти против "Манчестер Сити" и подсказал Лунину
18:46
"Барселона" начала работу над трансфером Дани Ольмо
18:30
Младен Бартулович: "Шахтеру" легко играть, когда есть такая помощь арбитров"
18:16
Георгий Судаков: "Позволили "Заре" забить - это будет для нас уроком"
17:55
Комментарий Комитета арбитров УАФ по трактовке судьями отдельных игровых эпизодов матчей 24-го тура УПЛ
17:42
"Заря" - "Шахтер" 1:3
17:25
"Я даже в "Динамо" столько не бегал": Артем Милевский нашел новую команду
17:10
"Металлист" - Лунину: "Браво, Андрей! В очередной раз ты подтвердил, что являешься одним из лучших голкиперов в мире"
16:55
Лунин обошел Усика и Мудрика по количеству подписчиков в Instagram
16:25
Со следующего сезона в Кубке Англии отменят переигровки
16:10
Дмитрий Михайленко: "Группа, которая досталась сборной на Евро-2024 (U-19), - абсолютно нормальная"
15:55
УАФ предоставила информацию о предварительных результатах независимого аудита - отток активов более 1 млрд грн
15:40
"Штутгарт" заинтересовался украинским нападающим Касьяном
15:25
Дмитрий Михайленко: "Реал" переломил многих классных вратарей. Лунин доказал, что он является исключением из правил"
15:10
Александр Рябоконь: "Средние и длинные передачи у Лунина были лучше, чем у защитников "Реала"
14:45
Дарио Друди - о развитии "Полесья", гене чемпиона и изучении украинского
14:30
Евгений Левченко: "Лунин дождался своего часа"
Больше новостей
18 апреля
20:29
Марино Пушич: "То, как мы отреагировали после счета 1:1 – это хорошая работа"
20:05
Валерий Бондарь: "Судейство? Взгляните на ногу Судакова!"
19:28
Юрий Коваль: "Тренер не может повлиять на объективность людей, которые выходят судить"
19:23
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 18.00 18.04.2024
18:30
Младен Бартулович: "Шахтеру" легко играть, когда есть такая помощь арбитров"
18:16
Георгий Судаков: "Позволили "Заре" забить - это будет для нас уроком"
17:55
Комментарий Комитета арбитров УАФ по трактовке судьями отдельных игровых эпизодов матчей 24-го тура УПЛ
17:42
"Заря" - "Шахтер" 1:3
17:25
"Я даже в "Динамо" столько не бегал": Артем Милевский нашел новую команду
17:10
"Металлист" - Лунину: "Браво, Андрей! В очередной раз ты подтвердил, что являешься одним из лучших голкиперов в мире"
16:10
Дмитрий Михайленко: "Группа, которая досталась сборной на Евро-2024 (U-19), - абсолютно нормальная"
15:55
УАФ предоставила информацию о предварительных результатах независимого аудита - отток активов более 1 млрд грн
15:25
Дмитрий Михайленко: "Реал" переломил многих классных вратарей. Лунин доказал, что он является исключением из правил"
15:10
Александр Рябоконь: "Средние и длинные передачи у Лунина были лучше, чем у защитников "Реала"
14:45
Дарио Друди - о развитии "Полесья", гене чемпиона и изучении украинского
14:30
Евгений Левченко: "Лунин дождался своего часа"
14:15
"Заря" - "Шахтер": стартовые составы
14:00
Игорь Пердута: "Когда приехал в Полтаву через день-два сказал отцу: "Наверное поеду обратно, потому что здесь все говорят на русском"
13:30
"Шахтер" сыграет с "Динамо" 11 мая: УПЛ утвердила даты проведения и время начала матчей 28-го тура
12:45
Полузащитник "Кривбасса" Илич пропустит 1-2 недели из-за травмы
12:30
Виталий Пономарев: "Минай" – опасный соперник, от него можно ожидать все что угодно"
12:15
Андрей Лунин – в команде недели Лиги чемпионов по версии SofaScore
10:14
Сергей Палкин: "Создается впечатление, что "Тоттенхэм" не уважает футбольные ценности и то, что происходит в Украине"
09:22
Дмитрий Немчанинов: "Не помню, чтобы в УПЛ забивал в свои ворота..."
Больше новостей
18 апреля
20:16
"Манчестер Сити" готовит солидное предложение по трансферу Джамала Мусиалы
19:44
Клубам Бундеслиги интересен 16-летний Месси - L'Equipe
19:14
Пол Мерсон: "Манчестер Сити" сделал с "Реалом" то же, что и с "Лутоном" - это позор!"
18:59
Кепа помог тренерам "Реала" выбрать исполнителей в серии пенальти против "Манчестер Сити" и подсказал Лунину
18:46
"Барселона" начала работу над трансфером Дани Ольмо
17:10
"Металлист" - Лунину: "Браво, Андрей! В очередной раз ты подтвердил, что являешься одним из лучших голкиперов в мире"
16:55
Лунин обошел Усика и Мудрика по количеству подписчиков в Instagram
16:25
Со следующего сезона в Кубке Англии отменят переигровки
15:40
"Штутгарт" заинтересовался украинским нападающим Касьяном
15:25
Дмитрий Михайленко: "Реал" переломил многих классных вратарей. Лунин доказал, что он является исключением из правил"
15:10
Александр Рябоконь: "Средние и длинные передачи у Лунина были лучше, чем у защитников "Реала"
14:30
Евгений Левченко: "Лунин дождался своего часа"
13:45
Без Лунина: УЕФА назвал претендентов на звание игрока недели в Лиге чемпионов
13:15
Карло Анчелотти: "У нас не было проблем с выбором 5 игроков, кто будет бить пенальти. Лунин также хорошо подготовился"
13:00
MEGOGO и "Суспільне" будут транслировать Евро-2024
12:15
Андрей Лунин – в команде недели Лиги чемпионов по версии SofaScore
12:00
"Фенербахче" - "Олимпиакос". Анонс и прогноз матча
12:00
"Вест Хэм" – "Байер". Анонс и прогноз матча
12:00
"Рома" - "Милан". Анонс и прогноз матча
12:00
"Аталанта" - "Ливерпуль". Анонс и прогноз матча
12:00
ПАОК - "Брюгге". Анонс и прогноз матча
12:00
"Марсель" - "Бенфика". Анонс и прогноз матча
11:55
Федерико Вальверде: "Манчестер Сити", очевидно, играет в футбол лучше нас"
11:29
Мануэль Нойер провел 58-й сухой матч в Лиге чемпионов - это новый рекорд
Больше новостей
18 апреля
01:00
РБ Брагантино - Васко да Гама: прямая трансляция матча
01:00
Гремио - Атлетико Паранаенсе: прямая трансляция матча
02:00
Жувентуде - Коринтианс: прямая трансляция матча
02:00
Форталеза - Крузейро: прямая трансляция матча
02:00
Палмейрас - Интернасьонал: прямая трансляция матча
02:00
Атлетико Минейро - Крисиума: прямая трансляция матча
03:30
Фламенго - Сан-Паулу: прямая трансляция матча
15:30
Заря - Шахтер: прямая трансляция матча
19:45
Фиорентина - Виктория: прямая трансляция матча
19:45
Лилль - Астон Вилла: прямая трансляция матча
22:00
Фенербахче - Олимпиакос: прямая трансляция матча
22:00
ПАОК - Брюгге: прямая трансляция матча
22:00
Марсель - Бенфика: прямая трансляция матча
22:00
Вест Хэм - Байер: прямая трансляция матча
22:00
Аталанта - Ливерпуль: прямая трансляция матча
22:00
Рома - Милан: прямая трансляция матча
17 апреля
01:00
Куиаба - Витория: прямая трансляция матча
01:00
РБ Брагантино - Васко да Гама: прямая трансляция матча
01:00
Гремио - Атлетико Паранаенсе: прямая трансляция матча
02:00
Палмейрас - Интернасьонал: прямая трансляция матча
02:00
Жувентуде - Коринтианс: прямая трансляция матча
02:00
Форталеза - Крузейро: прямая трансляция матча
02:00
Атлетико Минейро - Крисиума: прямая трансляция матча
03:30
Байя - Флуминенсе: прямая трансляция матча
Больше новостей
18 апреля
12:00
"Вест Хэм" – "Байер". Анонс и прогноз матча
12:00
"Фенербахче" - "Олимпиакос". Анонс и прогноз матча
12:00
"Аталанта" - "Ливерпуль". Анонс и прогноз матча
12:00
"Рома" - "Милан". Анонс и прогноз матча
12:00
ПАОК - "Брюгге". Анонс и прогноз матча
12:00
"Марсель" - "Бенфика". Анонс и прогноз матча
10:04
"Аталанта" - "Ливерпуль": прогноз Бена Наптона
10:01
"Рома" - "Милан": прогноз Sempre Milan
09:45
"Лилль" – "Астон Вилла". Анонс и прогноз матча
09:45
"Фиорентина" - "Виктория". Анонс и прогноз матча
05:30
"Заря" - "Шахтер". Анонс и прогноз матча
17:30
Ботафого - Атлетико Гоияниенсе: прогноз на матч
15:00
Диназ - Хуст: прогноз на матч
15:00
Горняк-Спорт - Подолье: прогноз на матч
15:00
МФК Металлург - Буковина: прогноз на матч
12:00
Фенербахче - Олимпиакос: прогноз на матч
12:00
ПАОК - Брюгге: прогноз на матч
12:00
Марсель - Бенфика: прогноз на матч
12:00
Вест Хэм - Байер: прогноз на матч
09:45
Фиорентина - Виктория: прогноз на матч
09:45
Лилль - Астон Вилла: прогноз на матч
17 апреля
12:15
"Порту" - "Гимараэш". Анонс и прогноз матча
17:30
Фламенго - Сан-Паулу: прогноз на матч
12:15
Порту - Гимараэш: прогноз на матч
Больше новостей

Рейтинг казино

4500 грн + 100FS
Забрать подарок →