closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup

Андрей Шахов: "Какие позиции нужно усиливать "Динамо"?"

Андрей Шахов: "Какие позиции нужно усиливать "Динамо"?"
Источник фото:
Изменить размер a+ a-
2134
29
Фавбет Бонус 10 000 грн
получить

Заместитель главного редактора еженедельника "Футбол" Андрей Шахов в своей авторской колонке на сайте "Фраза" поделился мнением о возможных трансферах киевского "Динамо" в зимнее межсезонье.

— Зимой и летом, во время перерыва в чемпионате или между чемпионатами, самой популярной темой становится селекция. Давайте обсудим её на примере киевского "Динамо" и согласимся, что даже в этом очевидном вопросе далеко не все однозначно.

Вот ведь дилемма получается. Какие позиции нужно усиливать киевскому "Динамо"? Помимо, конечно, тренерской. Только не говорите, пожалуйста, что все!

В первую очередь, нужен забивной нападающий, потому что умеющий толкаться и не забивать в "Динамо" есть. Во вторую, нужен разрушитель в середину поля, опорник, цепной пес, каким были Леко и Вукоевич. Конечно, они могли забить и забивали, причем для игрока этой позиции немало, но главное их умение было разрушать атаки соперников. В первой команде "Динамо" разрушать, по большому счету, некому. В третью очередь нужен правоногий центральный защитник. Почему именно правоногий? Потому что в первой команде такой только один — Бурда. В то же время левоногих, которые обычно более дефицитный продукт, у нас хватает — Кадар, Шабанов, Миколенко. В четвертую, нужен вратарь, потому как мое мнение о Бойко только укрепилось. Нестабильный он. Может выдать суперигру, а может завалить. И второе, к сожалению, нередкость.

И тут натыкаемся на противоречие. По форварду — да, вопросов нет. Забивала нужен, и в идеале кто-то вроде Франа Соля. А что с остальными позициями? Я считаю, что в "Динамо" есть потенциально сильный опорный полузащитник в лице Ахмеда Алибекова, который, к тому же, в молодёжной команде проявил себя как настоящий универсал, играющий, когда надо и в центре обороны, и даже появлявшийся на позиции правого защитника. Под ним растет Богдан Билошевский, которому сейчас только 18 лет. По-моему, что в "Динамо" есть потенциально очень перспективный правоногий центральный защитник Денис Попов, развитие которого притормозилось из-за очень серьезной травмы. Наконец, в "Динамо" растет невероятно хороший вратарь Роман Нещерет, которому только 16 лет, и он уже вымахал до 190 см. Как говорят в клубе, его потенциал не хуже, чем у Лунина.

Что в результате имеем? Покупает "Динамо", допустим, опорника. "Динамо" становится сильнее на пол, да даже на полтора года, но он перекрывает дорогу в основу перспективному воспитаннику клуба Алибекову, который может приносить огромную пользу на протяжении нескольких лет. Та же картина с центральным защитником. Летом "Динамо" уже обожглось на этом, например, на трансфере ставленника Красникова Че Че, который и команду толком не усилил, и игровое время у воспитанников отобрал.

С другой стороны, для меня большая загадка, почему Хацкевич не доверяет ни Попову, ни Алибекову? Почему он готов выставить вместо Бурды в оборону Сидорчука, а не Дениса? Почему он выставляет немотивированных футболистов на игру с "Яблонцем", а не ставит того же Алибекова? Посмотрите, как усилил игру, выйдя на замену, Цитаишвили. А что мешало Хацкевичу выпустить его с первых минут? Уверен, что и Алибеков, выйди он в стартовом составе, старался бы куда больше любого из появившихся с первых минут центрхавов!

В общем, покупка любого игрока — очень ответственный шаг, и делая его, нужно даже не семь, а семнадцать раз измерить все "за" и "против", и понять чего больше будет от этого трансфера — пользы или вреда. В молодёжной и юношеской командах "Динамо" есть невероятно талантливые игроки. Их бы не загубить, не передержать. Я помню, сколько лет в дубле провели Василий Рац и Алексей Михайличенко, зато потом в первую команду "Динамо" влились, как родные. Но, во-первых, тогда была возможность ждать, поскольку была очень сильная основа, из которой никто не уходил, во-вторых, были ведь и другие примеры. Олег Саленко в 19 лет был основным нападающим в "Динамо", Иван Яремчук, придя из команды второй лиги, сходу пробился в основу. А главное, посмотрите на примеры Голландии, Бельгии, Франции, Германии, Испании. В этих странах не боятся доверять молодым и не особо стремятся покупать игроков на ту позицию, где на подходе свой воспитанник.

Но при этом очень важно не забывать, что в своем соку молодёжь не вырастит, что рядом должны быть опытные игроки, чтоб подтолкнули, подсказали, напихали или поддержали. Вот и выходит палка о двух концах/

Популярные новости
Оцените материал
Поделиться
Комментарии (29) Все комментарии

Рудько, Бущан, Бойко, Шабанов, Сидорчук, Гармаш, Че Че, Буено, Андрієвський, ще в перспективі Буяльського і Шепелєва можна добавити - це все відпрацьований матеріал, який закриває дорогу молодим і новачкам!

Ответ на сообщение Igorich

Рудько, Бущан, Бойко, Шабанов, Сидорчук, Гармаш, Че Че, Буено, Андрієвський, ще в перспективі Буяльського і Шепелєва можна добавити - це все відпрацьований матеріал, який закриває дорогу молодим і новачкам!

Где в этом списке Хацкевич?))

Ответ на сообщение Igorich

Рудько, Бущан, Бойко, Шабанов, Сидорчук, Гармаш, Че Че, Буено, Андрієвський, ще в перспективі Буяльського і Шепелєва можна добавити - це все відпрацьований матеріал, який закриває дорогу молодим і новачкам!

Шепелєв, Бущан, Чече, Шабанов...? Закривають дорогу молодим і відпрацьовані???? Н-даааа

Ответ на сообщение bebebeua

Где в этом списке Хацкевич?))

Отож! Спочатку картопляний Моуріньо, а потім видно буде!

Ответ на сообщение bebebeua

Где в этом списке Хацкевич?))

вибачаюсь, забув Хацкевича, Шацьких і Лужного

Ответ на сообщение K. A. Valderrama

Шепелєв, Бущан, Чече, Шабанов...? Закривають дорогу молодим і відпрацьовані???? Н-даааа

Шепелєв перестав прогресувати, Бущан своїм шансом не скористався, ну нехай, дати взимку другу спробу, в Шабанові не побачив я надійності, Че Че взяли на позицію, на якій і без нього купа людей такого ж як він рівня

А что значит "помимо тренерской"? Это ведь и есть корень всех проблем. Как можно о чем-то рассуждать, когда у руля бараны, не умеющие использовать имеющийся материал? Откуда нам знать, какой потенциал у ребят из молодежки? Может Алибеков и смог бы закрыть проблему опорника, а может надо искать нового Вуко. Как об этом может знать болельщик, если и тренеры не знают ответа? Да и толку от покупок - кого ни привези, на выходе получим тот же уг футбол, испорченное настроение и полную безнадегу. Поэтому пока не состоится главный трансфер - рассуждать об усилении можно только косвенно и ннполноценно. Вот смотрю сейчас Милан... Господи, как же можно так убого играть с неплохими игроками в составе... Тоже довели некогда славный клуб идиоты сверху и хранители традиций у руля.

Ответ на сообщение Igorich

Шепелєв перестав прогресувати, Бущан своїм шансом не скористався, ну нехай, дати взимку другу спробу, в Шабанові не побачив я надійності, Че Че взяли на позицію, на якій і без нього купа людей такого ж як він рівня

Без коментарію

Хацкевича треба прибрати у першу чергу

Динамо не потрібно посилювати позиції, а потрібно заміняти "самоє слабоє звєно". посилювати позицію - це коли гра є, результат є, але хочеться більшого. якщо ж у команди сумбур і шатанія, то правильна кадрова тактика - визначити двох-трьох найслабших і замінити їх на хоч би трішки сильніших чи перспективніших. і так - кожної міжсезонки. смисл в тому, що прихід сильного форварда нічого сочного для ДК не дасть, позитив буде звісно, але класний форвард не буде ждати доки Бойко научиться плюхи ловить - піде він. або забухає - в залежності від менталітету. тобто, при наявності "дірок" на полі класний форвард щось забьє, але його старання помножать на ноль інші. а от кадрове оновлення "знизу" якраз дає можливість "нащупати гру" (бо лідери лишаються на полі) і майже без ризику поступово покращити результати. а вже тоді можна "і на вільяма, нашего, шекспіра, замахнутись"....

Господи, да там одна позиция только реально проблемная - это собственник. А был бы толковый - то и тренера бы нормального назначил, и свору бездарей разогнал, что на поле, что в менеджменте.

Ответ на сообщение Sith

Господи, да там одна позиция только реально проблемная - это собственник. А был бы толковый - то и тренера бы нормального назначил, и свору бездарей разогнал, что на поле, что в менеджменте.

ну от не скажи. набереш ти талановитих і сильних підлеглих - і що? вони ж тобі зад лизать не будуть. навіть навпаки - прийдеться щось тобі робити щоб їм було добре)) а понабираєш ти всякого мотлоху - і кожна пика буде молитись на тебе як на бога. відчуваєш різницю в ситуаціях?

Ответ на сообщение Mahno

ну от не скажи. набереш ти талановитих і сильних підлеглих - і що? вони ж тобі зад лизать не будуть. навіть навпаки - прийдеться щось тобі робити щоб їм було добре)) а понабираєш ти всякого мотлоху - і кожна пика буде молитись на тебе як на бога. відчуваєш різницю в ситуаціях?

не ну если например тебе нравится именно такой стиль управления - то хозяин барин)) Только тогда чего удивляться таким результатам.

Ответ на сообщение Sith

Господи, да там одна позиция только реально проблемная - это собственник. А был бы толковый - то и тренера бы нормального назначил, и свору бездарей разогнал, что на поле, что в менеджменте.

ты сейчас на гришу наехал, а его почти все бобры любят и чаят :)

Ответ на сообщение Sith

не ну если например тебе нравится именно такой стиль управления - то хозяин барин)) Только тогда чего удивляться таким результатам.

мені то не нравиться)) але глянь як гордо в віп-ложі на трибуні ІС смалить цигарку....

Ответ на сообщение Mahno

мені то не нравиться)) але глянь як гордо в віп-ложі на трибуні ІС смалить цигарку....

кроті сліпі, тому вони завжди плутають гошу з гришею

Ответ на сообщение fal30

кроті сліпі, тому вони завжди плутають гошу з гришею

бобры слепые, когда путают презика динамо с их владельцем и реальным человеком номер 1

Ответ на сообщение Sith

Господи, да там одна позиция только реально проблемная - это собственник. А был бы толковый - то и тренера бы нормального назначил, и свору бездарей разогнал, что на поле, что в менеджменте.

Истину глаголешь. Покудава правит Шубскисёнок всегда будут "пiдсилювать", не к месту, не ко времени и не .... теми. А по суть-сути Шахов почти прав - в ДК надо держать (на поле) всего 2-3-х мумукафф (и это МАКСИМУМ!), и подстёгивать воспроизводство собственных воспитанников, продавая таких как Цыганков слёту, не торгуясь. Для этого нужен тренер, умеющий работать с младоюношами! Упорный, терпеливый непреклонный ~ как деда Газзай. Это в плюсе, ну а в минусе - Шубскисёнок.

там зараз за молодіжку ю21 шулянський почав грати, дуже приємне враження справяє. Навіть краще ніж Циганков свого часу

Ответ на сообщение Бульдозер

Истину глаголешь. Покудава правит Шубскисёнок всегда будут "пiдсилювать", не к месту, не ко времени и не .... теми. А по суть-сути Шахов почти прав - в ДК надо держать (на поле) всего 2-3-х мумукафф (и это МАКСИМУМ!), и подстёгивать воспроизводство собственных воспитанников, продавая таких как Цыганков слёту, не торгуясь. Для этого нужен тренер, умеющий работать с младоюношами! Упорный, терпеливый непреклонный ~ как деда Газзай. Это в плюсе, ну а в минусе - Шубскисёнок.

"с льоту нє торгуясь" - це якраз для ДК невірно. по-1, тому що талантів у нас не так багато як у Латинській Америці чи Африці і ціна на молоді таланти у нас значно скромніша аніж у них же; отож із кожного потрібно витиснути максимум - інакше будуть продаватись за 1 млн гравці, які за рік-два можуть коштувати 10 чи 20. по-2, ДК не є клубом другої ліги, який неспроможний РОСТИТИ гравця; навпаки, участь ДК у єврокубках і лідерські позиції у чемпіонаті - це якраз те, що потрібно молодому гравцю для росту; плюс можливість маневру у тренера - завжди можна гравця притримати, оскільки відповідальність за результат менша як в АПЛ чи Бундесі; тобто ДК - хороше місце якраз для того, щоб гравець із перспективного став хорошим, тобто надійним і якісним бійцем. -- а взагалі, момент продажу гравця для Динамо - це дуже тонка штука. якщо би ДК націлилось заробляти на молоді, то, враховуючи вище п.1,2 я би рекомендував розраховувати на вік 23 - 24 роки; раніше гравця продавати марно, його ціна буде замала, а потенціал росту ще далеко не вичерпаний. але якщо гравець насправді розкручений но слабкий, то є смисл продавать і раніше - раптом у інших клубах його краще готуватимуть; я би сьогодні продавав Шепелєва із таких; він повільний і фізично слабкий (на мій телевізоний погляд) - якщо так і є то саме йому час іти кудись в сильнішу лігу - раптом заграє? інший випадок - це якщо раптом у ДК збереться нормальний склад, здатний щось виграти серйозне, назбирати очок у ЛЧ, чи дійти фіналу ЛЄ - тоді гравців потрібно притримати і після 24-х... ну але в усіх випадках ключове значення має тренерська команда і тренерський процес. і тут на жаль, у ДК все виглядає нині дуже пічально(((

Ответ на сообщение Mahno

"с льоту нє торгуясь" - це якраз для ДК невірно. по-1, тому що талантів у нас не так багато як у Латинській Америці чи Африці і ціна на молоді таланти у нас значно скромніша аніж у них же; отож із кожного потрібно витиснути максимум - інакше будуть продаватись за 1 млн гравці, які за рік-два можуть коштувати 10 чи 20. по-2, ДК не є клубом другої ліги, який неспроможний РОСТИТИ гравця; навпаки, участь ДК у єврокубках і лідерські позиції у чемпіонаті - це якраз те, що потрібно молодому гравцю для росту; плюс можливість маневру у тренера - завжди можна гравця притримати, оскільки відповідальність за результат менша як в АПЛ чи Бундесі; тобто ДК - хороше місце якраз для того, щоб гравець із перспективного став хорошим, тобто надійним і якісним бійцем. -- а взагалі, момент продажу гравця для Динамо - це дуже тонка штука. якщо би ДК націлилось заробляти на молоді, то, враховуючи вище п.1,2 я би рекомендував розраховувати на вік 23 - 24 роки; раніше гравця продавати марно, його ціна буде замала, а потенціал росту ще далеко не вичерпаний. але якщо гравець насправді розкручений но слабкий, то є смисл продавать і раніше - раптом у інших клубах його краще готуватимуть; я би сьогодні продавав Шепелєва із таких; він повільний і фізично слабкий (на мій телевізоний погляд) - якщо так і є то саме йому час іти кудись в сильнішу лігу - раптом заграє? інший випадок - це якщо раптом у ДК збереться нормальний склад, здатний щось виграти серйозне, назбирати очок у ЛЧ, чи дійти фіналу ЛЄ - тоді гравців потрібно притримати і після 24-х... ну але в усіх випадках ключове значення має тренерська команда і тренерський процес. і тут на жаль, у ДК все виглядає нині дуже пічально(((

"момент продажу гравця для Динамо - це дуже тонка штука", ---- це "дуже тонка штука" для ВСІХ, не лише для "Динамо". Оптимальний алгоритм функціонування ДК у сучасних умовах (які надовго!) я бачу як конвеєр. Молодий талант з'являється, засвічується, продається і замінюється іншим. І плювати, чим в цей же самий час займається Юзовка.

Ответ на сообщение Бульдозер

"момент продажу гравця для Динамо - це дуже тонка штука", ---- це "дуже тонка штука" для ВСІХ, не лише для "Динамо". Оптимальний алгоритм функціонування ДК у сучасних умовах (які надовго!) я бачу як конвеєр. Молодий талант з'являється, засвічується, продається і замінюється іншим. І плювати, чим в цей же самий час займається Юзовка.

кожен клуб має момент, коли талант "сходить з конвеєра". чим простіший клуб - тим простіше цю точку знайти: чим раньше - тим краще. однак, такі клуби як ДК мають більш продвинутий конвеєр; принаймні можливості для того щоб продавать не напівфабрикат, а хоч би готовий до збирання комплект у ДК є. але.. тут питання у тому, що окрім отримати гроші у ДК мажуть бути (і є) й інші цілі. і важливо знайти баланс між тим і тим - це і буде момент сходу з конвеєра.

Ответ на сообщение Mahno

кожен клуб має момент, коли талант "сходить з конвеєра". чим простіший клуб - тим простіше цю точку знайти: чим раньше - тим краще. однак, такі клуби як ДК мають більш продвинутий конвеєр; принаймні можливості для того щоб продавать не напівфабрикат, а хоч би готовий до збирання комплект у ДК є. але.. тут питання у тому, що окрім отримати гроші у ДК мажуть бути (і є) й інші цілі. і важливо знайти баланс між тим і тим - це і буде момент сходу з конвеєра.

Щоб щось працювало, воно перш за все повинно бути, тобто існувати. Спочатку будують будинок, а вже потім завозять меблі. У наших умовах (повторюю - які надовго) Футбольний Клуб (тобто будинок) може існувати ТІЛЬКИ за принципом доміно як конвеєр. Простіше кажучи, всі системи клубу (діти, юнаки, молоді, майстра) повинні працювати як єдиний організм. Якщо зараз піде "посилення" (а з урахуванням "розумного" президента воно піде!), то розпочинає руйнуватися база піраміди. P.S. ми нещодавно вже спостерігали такий "клуб", який почав свій "розвиток" з меблів і за 9 років так не вилупив з себе жодного СВОГО гравця.

у Полтаві ходять чутки про оренду Супряги Кулача хоче Шахтар кудись відправити в Європу

Ответ на сообщение toledo

А что значит "помимо тренерской"? Это ведь и есть корень всех проблем. Как можно о чем-то рассуждать, когда у руля бараны, не умеющие использовать имеющийся материал? Откуда нам знать, какой потенциал у ребят из молодежки? Может Алибеков и смог бы закрыть проблему опорника, а может надо искать нового Вуко. Как об этом может знать болельщик, если и тренеры не знают ответа? Да и толку от покупок - кого ни привези, на выходе получим тот же уг футбол, испорченное настроение и полную безнадегу. Поэтому пока не состоится главный трансфер - рассуждать об усилении можно только косвенно и ннполноценно. Вот смотрю сейчас Милан... Господи, как же можно так убого играть с неплохими игроками в составе... Тоже довели некогда славный клуб идиоты сверху и хранители традиций у руля.

Главный трансфер - это Суркис. Я так понимаю.

Ответ на сообщение Бульдозер

Щоб щось працювало, воно перш за все повинно бути, тобто існувати. Спочатку будують будинок, а вже потім завозять меблі. У наших умовах (повторюю - які надовго) Футбольний Клуб (тобто будинок) може існувати ТІЛЬКИ за принципом доміно як конвеєр. Простіше кажучи, всі системи клубу (діти, юнаки, молоді, майстра) повинні працювати як єдиний організм. Якщо зараз піде "посилення" (а з урахуванням "розумного" президента воно піде!), то розпочинає руйнуватися база піраміди. P.S. ми нещодавно вже спостерігали такий "клуб", який почав свій "розвиток" з меблів і за 9 років так не вилупив з себе жодного СВОГО гравця.

я з тобою зовсім не згідний. принципове питання: чи орбовьязково ФК має бути прибутковим бізнесом? і чи взагалі обовьязково ФК має бути бізнесом? і моя відповідь - ні. я вважаю, що 80% клубів країни мають бути "клубами за інтересами", тобто соціальними формами не-економічного спрямування; тобто ФК - це не спосіб заробляти, а спосіб ТРАТИТИ гроші. ти приходиш у ФК, стаєш його членом, вносиш туди якісь внески і отримуєш можливість спілкуватись із однодумцями, займатись улюбленою справою, отримуєш друзів, можливість змагатись і т.д. то що у нас у деяких клубах є великі гроші і трохи інше життя - це принципово ситуацію не міняє. на клубах може заробити телебачення, шоу-біз, рекламісти і т.д. але ці заробітки - лише супутня діяльність клубу а не основна. тому не можна сказати що продаж гравців - це обовьязкова умова для клубу. не обовьязкова аж ніяк! можлива, доречна, вимушена, корисна - але не обовьязкова. і тим більше, не варто забувати що не тільки продаж гравців є джерелом доходів навіть комерціалізованого клубу. клуб - сам по собі КАПІТАЛ. причому капітал пост-індустріальний, тобто вартість клубу - не сума цін футболістів, а сума їхніх умінь, талантів, характерів. граючи добре у футбол і досягаючи успіхів, гравці приносять клубу рекламні контракти, болільників на стадіон, продаж атрибутики, телевізійні трансляції та преміальні від організаторів турнірів. але якщо команда тільки продає гравців і не має належного рівня гри - вона нічого цього не отримує. так що тут не все так просто і що вже точно - продаж гравців не головне для ФК і не єдиний сенс існування вже точно.

Ответ на сообщение Mahno

я з тобою зовсім не згідний. принципове питання: чи орбовьязково ФК має бути прибутковим бізнесом? і чи взагалі обовьязково ФК має бути бізнесом? і моя відповідь - ні. я вважаю, що 80% клубів країни мають бути "клубами за інтересами", тобто соціальними формами не-економічного спрямування; тобто ФК - це не спосіб заробляти, а спосіб ТРАТИТИ гроші. ти приходиш у ФК, стаєш його членом, вносиш туди якісь внески і отримуєш можливість спілкуватись із однодумцями, займатись улюбленою справою, отримуєш друзів, можливість змагатись і т.д. то що у нас у деяких клубах є великі гроші і трохи інше життя - це принципово ситуацію не міняє. на клубах може заробити телебачення, шоу-біз, рекламісти і т.д. але ці заробітки - лише супутня діяльність клубу а не основна. тому не можна сказати що продаж гравців - це обовьязкова умова для клубу. не обовьязкова аж ніяк! можлива, доречна, вимушена, корисна - але не обовьязкова. і тим більше, не варто забувати що не тільки продаж гравців є джерелом доходів навіть комерціалізованого клубу. клуб - сам по собі КАПІТАЛ. причому капітал пост-індустріальний, тобто вартість клубу - не сума цін футболістів, а сума їхніх умінь, талантів, характерів. граючи добре у футбол і досягаючи успіхів, гравці приносять клубу рекламні контракти, болільників на стадіон, продаж атрибутики, телевізійні трансляції та преміальні від організаторів турнірів. але якщо команда тільки продає гравців і не має належного рівня гри - вона нічого цього не отримує. так що тут не все так просто і що вже точно - продаж гравців не головне для ФК і не єдиний сенс існування вже точно.

Можливо ти не згоден лише тому, що упустив суть того, що я сказав. Я не мав на увазі прагнення клубу до прибутку. Зовсім навпаки! Я розглядаю клуб як єдиний організм, необхідною умовою здоров'я якого є рух ВСЕРЕДИНІ. Хлопчаки, які тільки прийшли в клуб, мотивуються упевненістю в тому, що у них немає природних перешкод рухатися на саму гору, тобто в першу команду клубу. Якщо перша команда постійно "підсилюється" ззовні, то така мотивація з часом пропадає. У згаданому мною недоклубу "ЛосПаразітос" з Харюзовкі, цієї мотивації не було взагалі. Батьки посилали своїх хлопчаків куди завгодно, аби тільки не у власну академію.

Ответ на сообщение Бульдозер

Можливо ти не згоден лише тому, що упустив суть того, що я сказав. Я не мав на увазі прагнення клубу до прибутку. Зовсім навпаки! Я розглядаю клуб як єдиний організм, необхідною умовою здоров'я якого є рух ВСЕРЕДИНІ. Хлопчаки, які тільки прийшли в клуб, мотивуються упевненістю в тому, що у них немає природних перешкод рухатися на саму гору, тобто в першу команду клубу. Якщо перша команда постійно "підсилюється" ззовні, то така мотивація з часом пропадає. У згаданому мною недоклубу "ЛосПаразітос" з Харюзовкі, цієї мотивації не було взагалі. Батьки посилали своїх хлопчаків куди завгодно, аби тільки не у власну академію.

із цим уже можна погодитись, можливість для росту дуже важлива. але я не бачу і проблем у тому, що в клубі мало грає власних вихованців. я бачу спортивний клуб Динамо - як колись казали "команда майстрів", тобто команда, що заточена на досягнення спортивних результатів. це - одне. і одна, дві, пьять чи пятдесят навчальних установ під егідою ФКДК або як бізнес-проекти. окремі чи частина діяльності клубу. тобто, у моєму розумінні, цей рух виглядає так: - ДК досягає результатів і має гравців і тренерів високого рівня, - по закінченню карьєри у головній команді ці гравці і тренери йдуть працювати у ті самі навчальні футбольні заклади, - високий рівень тренерів і учителів робить школи Динамо пріоритетом для дітей, що хочуть навчитись футболу, - батьки КУПУЮТЬ своїм дітям футбольну освіту у школах ДК. і на цьому бізнес-частина руху закінчується. чи будуть випускники шкіл грати у Динамо (а більшість ні - бо не влізе в склад), чи вони гратимуть за ШД, ЗЛ, ЧО - не грає ніякої ролі. випускник школи - закінчений продукт і шліфувати його далі - то справа його самого, родини, агентів, тренерів різних команд тощо. Випускник може взагалі з футболом завьязати (що більшість і робить, я так думаю) і це - не страшно! і не неправильно - навпаки. А от якщо ми говорим про інтереси головної команди щодо молодняка, то тут має бути чисте споживацтво: якщо хтось із тренерів шкіл побачить талант і той талант потрібен Динамо, то із пацаном може бути підписаний контракт. на певних умовах. і той контракт нічого не має гарантувати пацану, ніяких преференцій. і пацан теж, навчаючись у Динамо нічого не винний клубу - він вчиться за гроші. тож контракт може і не підписувати. тобто для всієї молоді Динамо дає високий рівень підготовки, а бере за це гроші. і ВСЕ! а справи першої команди - це вже зооовсім інше.

Ответ на сообщение Mahno

із цим уже можна погодитись, можливість для росту дуже важлива. але я не бачу і проблем у тому, що в клубі мало грає власних вихованців. я бачу спортивний клуб Динамо - як колись казали "команда майстрів", тобто команда, що заточена на досягнення спортивних результатів. це - одне. і одна, дві, пьять чи пятдесят навчальних установ під егідою ФКДК або як бізнес-проекти. окремі чи частина діяльності клубу. тобто, у моєму розумінні, цей рух виглядає так: - ДК досягає результатів і має гравців і тренерів високого рівня, - по закінченню карьєри у головній команді ці гравці і тренери йдуть працювати у ті самі навчальні футбольні заклади, - високий рівень тренерів і учителів робить школи Динамо пріоритетом для дітей, що хочуть навчитись футболу, - батьки КУПУЮТЬ своїм дітям футбольну освіту у школах ДК. і на цьому бізнес-частина руху закінчується. чи будуть випускники шкіл грати у Динамо (а більшість ні - бо не влізе в склад), чи вони гратимуть за ШД, ЗЛ, ЧО - не грає ніякої ролі. випускник школи - закінчений продукт і шліфувати його далі - то справа його самого, родини, агентів, тренерів різних команд тощо. Випускник може взагалі з футболом завьязати (що більшість і робить, я так думаю) і це - не страшно! і не неправильно - навпаки. А от якщо ми говорим про інтереси головної команди щодо молодняка, то тут має бути чисте споживацтво: якщо хтось із тренерів шкіл побачить талант і той талант потрібен Динамо, то із пацаном може бути підписаний контракт. на певних умовах. і той контракт нічого не має гарантувати пацану, ніяких преференцій. і пацан теж, навчаючись у Динамо нічого не винний клубу - він вчиться за гроші. тож контракт може і не підписувати. тобто для всієї молоді Динамо дає високий рівень підготовки, а бере за це гроші. і ВСЕ! а справи першої команди - це вже зооовсім інше.

"я бачу спортивний клуб Динамо - як колись казали "команда майстрів", тобто команда, що заточена на досягнення спортивних результатів", --- Это верно. Однако бывают разные заточки. Есть сиюминутные и саморазрушительные (наглядный пример - уже упоминавшийся недоклюб "ЛосПаразитос"). А есть заточка стратегически выверенная, которая заострится на победы после терпеливой и последовательной работы. В наших политико-экономических условиях продуктивен и живуч ТОЛЬКО второй вариант. Ну а ФК"Фармахим" из Юзовки - это лишь временное исключение, показушная пустышка, мыльный пузырь.

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Лента новостей

24 апреля
18:59
Матч женских команд "Шахтера" и "Кривбасса" завершился дракой "стенка на стенку" (Видео)
18:52
Роман Яремчук впервые индивидуально потренировался после травмы
18:47
"Минай" сделал официальное заявление о возможной сдаче матча против "Динамо"
18:26
Официально: проведено служебное расследование по факту возможного влияния на исход матча 16-го тура УПЛ "Минай" – "Динамо"
18:16
Георгий Бущан: "Чтобы догнать Шовковского, мне нужно сыграть еще две карьеры"
18:02
Мартин Киоун – о победе "канониров" над "Челси": "Это сильный сигнал для "Манчестер Сити"
17:46
Джо Коул: "Если "Челси" даже скупит всех потенциальных звезд, то будет сложно"
17:31
Хусрав Тоиров покинет "Шахтер" по завершении сезона
17:16
Ральф Рангник подтвердил начало переговоров с "Баварией"
16:58
"Днепр-1" окончательно отказал "Динамо" в просьбе перенести матч из Днепра в другой город страны
16:45
Артем Кравец сообщил о стажировке в Манчестере
16:30
Хавьер Тебас: "Система автоматического определения гола – не идеальна, поэтому ее нет в Ла Лиге"
16:16
"Шахтер" не смог подписать 16-летнего игрока "Металлиста"
15:58
Конор Галлахер прокомментировал плакат юного фаната со словами "Я не хочу вашу футболку!.."
15:46
Флорентино Перес перед матчем с "Барселоной" пришел поприветствовать игроков и судейскую бригаду
15:29
Дензел Дюмфрис: "Жду успешного завершения переговоров с "Интером"
15:15
Эрик тен Хаг: "У нас есть проблемы с Гарначо и Рашфордом"
14:59
Альваро Мората не тренировался с "Атлетико" из-за невралгии
14:46
Карлос Тевес срочно госпитализирован
14:31
Оливье Жиру договорился о контракте с "Лос-Анджелесом" - L'Equipe
14:16
"Милан" может возглавить Доменико Тедеско
13:58
"Ярмолюк станет ключевым в "Брентфорде", Мудрик внес вклад в прогресс "Челси" - оценка The Guardian
13:42
Икер Муньяин покинет "Атлетик" после завершения нынешнего сезона
13:30
Журналист Брасселл: "Если "Эвертон" вылетит, другая команда АПЛ захочет подписать Миколенко"
Больше новостей
24 апреля
18:59
Матч женских команд "Шахтера" и "Кривбасса" завершился дракой "стенка на стенку" (Видео)
18:52
Роман Яремчук впервые индивидуально потренировался после травмы
18:47
"Минай" сделал официальное заявление о возможной сдаче матча против "Динамо"
18:26
Официально: проведено служебное расследование по факту возможного влияния на исход матча 16-го тура УПЛ "Минай" – "Динамо"
18:16
Георгий Бущан: "Чтобы догнать Шовковского, мне нужно сыграть еще две карьеры"
17:31
Хусрав Тоиров покинет "Шахтер" по завершении сезона
16:58
"Днепр-1" окончательно отказал "Динамо" в просьбе перенести матч из Днепра в другой город страны
16:45
Артем Кравец сообщил о стажировке в Манчестере
16:16
"Шахтер" не смог подписать 16-летнего игрока "Металлиста"
13:58
"Ярмолюк станет ключевым в "Брентфорде", Мудрик внес вклад в прогресс "Челси" - оценка The Guardian
13:30
Журналист Брасселл: "Если "Эвертон" вылетит, другая команда АПЛ захочет подписать Миколенко"
13:15
Журналист Sky Sports Тейлор: "Соперники поняли роль Зинченко и пользуются этим"
12:25
Александр Зинченко: "Впереди еще четыре финала"
12:10
Арбитров на матчи 26-го тура УПЛ назначили с помощью жеребьевки
11:55
Евгений Селин во второй раз стал отцом
11:30
"Кривбасс" инициировал создание новой команды "Легенды Кривбасса"
11:15
"Реал" готов продать Лунина за 40 млн евро, если с ним не удастся продлить контракт
11:00
Максим Шацких: "У "Динамо" еще очень хорошие шансы на чемпионство"
10:45
Виктор Вацко: "Идея президента "Вереса" Надеина напоминает коммунизм"
10:30
Известно, какую сумму уплатили "Карпаты" в бюджет Украины в 2023 году
10:15
Игорь Цыганик: "Подтверждаю, что в "Карпатах" есть конфликт между скаутской службой и Маркевичем"
10:00
Капитан "Оболони" Олег Слободян пропустит матч с "Зарей"
09:45
Денис Бойко может летом перейти в "Карпаты"
09:30
Вячеслав Шевчук: "Встречался с Луческу, у него есть большое желание работать"
Больше новостей
24 апреля
18:52
Роман Яремчук впервые индивидуально потренировался после травмы
18:02
Мартин Киоун – о победе "канониров" над "Челси": "Это сильный сигнал для "Манчестер Сити"
17:46
Джо Коул: "Если "Челси" даже скупит всех потенциальных звезд, то будет сложно"
17:16
Ральф Рангник подтвердил начало переговоров с "Баварией"
16:30
Хавьер Тебас: "Система автоматического определения гола – не идеальна, поэтому ее нет в Ла Лиге"
15:58
Конор Галлахер прокомментировал плакат юного фаната со словами "Я не хочу вашу футболку!.."
15:46
Флорентино Перес перед матчем с "Барселоной" пришел поприветствовать игроков и судейскую бригаду
15:29
Дензел Дюмфрис: "Жду успешного завершения переговоров с "Интером"
15:15
Эрик тен Хаг: "У нас есть проблемы с Гарначо и Рашфордом"
14:59
Альваро Мората не тренировался с "Атлетико" из-за невралгии
14:46
Карлос Тевес срочно госпитализирован
14:31
Оливье Жиру договорился о контракте с "Лос-Анджелесом" - L'Equipe
14:16
"Милан" может возглавить Доменико Тедеско
13:58
"Ярмолюк станет ключевым в "Брентфорде", Мудрик внес вклад в прогресс "Челси" - оценка The Guardian
13:42
Икер Муньяин покинет "Атлетик" после завершения нынешнего сезона
13:30
Журналист Брасселл: "Если "Эвертон" вылетит, другая команда АПЛ захочет подписать Миколенко"
13:15
Журналист Sky Sports Тейлор: "Соперники поняли роль Зинченко и пользуются этим"
13:00
"Наполи" пристально следит за Артемом Довбиком
12:25
Александр Зинченко: "Впереди еще четыре финала"
12:00
"Аякс" – "Эксельсиор". Анонс и прогноз матча
12:00
"Монако" – "Лилль". Анонс и прогноз матча
12:00
"Манчестер Юнайтед" – "Шеффилд Юнайтед". Анонс и прогноз матча
12:00
"Марсель" - "Ницца". Анонс и прогноз матча
12:00
"Кристал Пэлас" - "Ньюкасл". Анонс и прогноз матча
Больше новостей
24 апреля
03:00
Бруски - Мирасол: прямая трансляция матча
19:45
Твенте - Алмере: прямая трансляция матча
20:00
Лорьян - ПСЖ: прямая трансляция матча
21:30
Брюгге - Генк: прямая трансляция матча
21:30
Андерлехт - Серкль Брюгге: прямая трансляция матча
21:45
Вулверхэмптон - Борнмут: прямая трансляция матча
21:45
Ковентри - Халл: прямая трансляция матча
22:00
Манчестер Юнайтед - Шеффилд Юнайтед: прямая трансляция матча
22:00
Эвертон - Ливерпуль: прямая трансляция матча
22:00
Кристал Пэлас - Ньюкасл: прямая трансляция матча
22:00
Монако - Лилль: прямая трансляция матча
22:00
Марсель - Ницца: прямая трансляция матча
22:00
Аякс - Эксельсиор: прямая трансляция матча
22:00
Аталанта - Фиорентина: прямая трансляция матча
22:15
АВС - Порту II: прямая трансляция матча
23 апреля
03:00
Вила Нова - Гуарани: прямая трансляция матча
21:30
Стандард - Мехелен: прямая трансляция матча
21:30
Сент-Трюйден - Гент: прямая трансляция матча
21:30
Вестерло - Лёвен: прямая трансляция матча
21:45
Валансьен - Аяччо: прямая трансляция матча
21:45
Родез - Париж: прямая трансляция матча
21:45
Кевийи - Амьен: прямая трансляция матча
21:45
Гренобль - Сент-Этьен: прямая трансляция матча
21:45
Труа - По: прямая трансляция матча
Больше новостей
24 апреля
12:00
"Аякс" – "Эксельсиор". Анонс и прогноз матча
12:00
"Монако" – "Лилль". Анонс и прогноз матча
12:00
"Манчестер Юнайтед" – "Шеффилд Юнайтед". Анонс и прогноз матча
12:00
"Марсель" - "Ницца". Анонс и прогноз матча
12:00
"Кристал Пэлас" - "Ньюкасл". Анонс и прогноз матча
12:00
"Аталанта" - "Фиорентина". Анонс и прогноз матча
12:00
"Эвертон" - "Ливерпуль". Анонс и прогноз матча
11:45
"Вулверхэмптон" - "Борнмут". Анонс и прогноз матча
11:30
"Брюгге" - "Генк". Анонс и прогноз матча
10:00
"Лорьян" – ПСЖ. Анонс и прогноз матча
12:00
Аталанта - Фиорентина: прогноз на матч
12:00
Аякс - Эксельсиор: прогноз на матч
12:00
Монако - Лилль: прогноз на матч
12:00
Марсель - Ницца: прогноз на матч
11:45
Ковентри - Халл: прогноз на матч
11:30
Брюгге - Генк: прогноз на матч
11:30
Андерлехт - Серкль Брюгге: прогноз на матч
10:00
Лорьян - ПСЖ: прогноз на матч
09:45
Твенте - Алмере: прогноз на матч
23 апреля
12:00
"Лацио" - "Ювентус". Анонс и прогноз матча
12:00
"Арсенал" - "Челси". Анонс и прогноз матча
12:00
Лестер - Саутгемптон: прогноз на матч
11:45
Бастия - Конкарно: прогноз на матч
11:45
Валансьен - Аяччо: прогноз на матч
Больше новостей

Рейтинг казино

4500 грн + 100FS
Забрать подарок →