closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup

Брифінг генерального директора ФК "Карпати" Ігора Дедишина (оновлено)

Брифінг генерального директора ФК "Карпати" Ігора Дедишина (оновлено)
Источник фото:
Изменить размер a+ a-
842
14
Фавбет Бонус 10 000 грн
получить

У п’ятницю, 31-го травня, о 22:00 на телеканалі ZIK відбувся брифінг журналістів з генеральним директором ФК «Карпати» Ігорем Дедишиним.

– Насамперед, я хочу пояснити причину нашої зустрічі. Це була моя ініціатива. Справа в тому, що після деяких попередніх прес–конференцій позиція клубу не зовсім чітко висвітлювалася. Речення виривалися з контексту, відповідно, громадська думка формувалася невірно... Тому, мабуть, ми починаємо таку практику з брифінгами. Думаю, що наступного разу будуть ще й інші журналісти. Найактуальніше запитання станом на зараз – це рішення про трансфери 19-ох гравців клубу. Жодне рішення у нашому клубі не приймається кимось одним. Клуб – це велика організація, у кожного працівника є свої повноваження. Тому це рішення було прийнято колегіально. У тому числі, це і моє рішення.

Чи є в когось з гравців чітка сума відступних? Яка вартість тих же Голодюка, Худоб’яка, Богатінова?

– Я спростую твердження відомих у нашому футболі людей про те, що клуб таким рішенням хотів принизити гідність гравців. Такого не було у нас на меті. Ми не дозволяємо собі такого з людьми, які працюють на наш клуб. Тому я б хотів, щоб ці домисли були ліквідовані. Щодо вартості гравців, то єдиний чинник, за яким формується ціна – це ринок. Ми живемо і працюємо в умовах ринку. Гравець коштує стільки, скільки за нього готові заплатити. Ми не експертне футбольне бюро, що визначає суми відступних. Є сайти, що іменують себе експертними і визначають ціну на гравця у свій спосіб. Ми не оцінюємо гравців і не вішаємо на них ярлики.

– Ну якщо за гравця запропонують 100 тисяч доларів, то ви відмовите?

– Є такий фактор, як собівартість гравця. От її ми можемо визначати і підрахувати. Це сума затрат на те, щоб виховати його чи підвести до певного рівня. Будемо виходити з цього, а також від пропозицій.

Невже у всіх 19-ох гравців такий низький рівень? Це ж не примітивний футбольний менеджер... Чи є якісь інші причини такого рішення?

– У нас більше, аніж 19 гравців на контракті. Вони пройшли деякий шлях з командою, хто 3 роки, хто 5, хто 7. В кожного є певна мотивація та бажання в той чи інший спосіб виконувати умови контракту. Але якщо 2 роки поспіль команда показує такі результати, то в першу чергу виникає питання до гравців. Чому так відбувається? Наші гравці говорять, що команда хороша, що виконавці сильні. Можливо, вони недооцінені нашим клубом? Ми дали можливість, щоб їх хтось оцінив краще, аніж ми, в рамках свого бюджету. Частина гравців, які потрапили в список, не приховуючи говорили, що вичерпали свій потенціал в «Карпатах» і хотіли б змінити клуб. Інші хочуть заробити в кінці своєї кар’єри. В когось інші мотиви. Не вішаючи цінники, не ставлячи захмарні ціни, я говорю, що клуб розгляне будь-яку пропозицію по кожному гравцю.

– Пластун, наприклад, говорив, що хотів прогресувати з «Карпатами». Невже він такий поганий гравець?

– Не факт, що всі, кого клуб виставив на трансфер, будуть продані. Я нічого поганого не бачу у тому, що гравців виставили на трансфер. У нас прийнято вважати, що ті, кого виставляють на трансфер – це гравці низького рівня, які не здатні прогресувати. В Європі будь-якого гравця можуть виставити, якщо він з тих чи інших причин не підходить команді. Будемо дивитися щодо ситуації з Пластуном. Коли команда вийде з відпустки, то будемо приймати рішення.

Життя повне несподіванок. Якщо всіх гравців заберуть, що будете робити?

– Будемо шукати на їхнє місце інших гравців. Звісно, ми ведемо роботу щодо того, аби на початку підготовчого періоду команда була готова.

Я вважав, що формування команди залежить від головного тренера. Зараз нова команда формується без тренера. До нового чемпіонату залишився місяць часу. Чому таке рішення ви прийняли?

– Помилкою було те, що клуб впродовж кількох років довіряв трансферну політику тренерам. Гравці можуть підтвердити, що клуб самостійно не прийняв жодного кадрового рішення за останні 5 років. Жодного! Тренер приходив і казав: «Купіть мені цього і цього гравця». Я попрошу, щоб тут не було різних інсинуацій про те, що клуб нав’язував гравців тренеру. В нас все відбувалося таким чином, що ми тренеру довіряли. А гравця клуб має купувати. Для цього створена скаутська система роботи. Вона має шукати гравців, проводити переговори і давати тренеру на вибір 4-5 гравців. Тоді саме клуб буде відповідати за трансфери. Бо приходить новий тренер і каже, що гравці, куплені попереднім тренером, йому не підходять. Усе це триває роками. Ми дійшли до того, що треба щось змінювати. Щоб прийшов новий тренер і почав усе з чистого аркушу. Це не означає, що він не скаже про те, що йому потрібні всі 19 гравців. Якщо скаже, що вони йому потрібні, то клуб готовий дослухатися.

Чи є вже пропозиції по гравцях, яких виставили на трансфер?

– Жодної офіційної письмової пропозиції до нас не надійшло. Так, телефонують, питають і гравці, і агенти, і керівники клубів. Але все це рівень телефонних розмов...

Останні два роки команда перебуває на дні. У всіх бідах клуб звинувачував гравців. Зараз все вийшло на пік звинувачень. До цього були скандали з лідерами, одних виганяли, інші не підійшли, з іншими не домовилися. В усьому винні гравці. Але чомусь уболівальники та журналісти вважають, що винні керівники клубу. Хотілось би почути про помилки їхні. Бо помилки гравців ми бачимо – той у штангу влучив, а той у порожні ворота не поцілив. То які ж помилки керівників?

– Ви чули від мене хоч раз, що я гравців винуватив? Наведіть приклад...

– Ну, Кузнецова, наприклад.

– В чому ми його звинувачували? Це він клуб звинуватив, а не ми його.

– Ви звинувачували його у тому, що він не хоче грати за «Карпати». Перелік можна продовжувати: Лукас, Федецький... Але вони хотіли грати, але не знайшли з вами спільної мови. То де були помилки?

– Я з себе відповідальності не знімаю. І з працівників клубу також. 2 роки ми щось не правильно робили. Якщо ви натякаєте на те, чи я бачу свої помилки... Так, бачу. В тому, що були прийняті невірні кадрові рішення з мого боку. Від цього нікуди не дінешся. Ми визнали, що це були помилки і намагаємося робити так, щоб вони не повторювалися. Те, що стосується організації роботи клубу в цілому – також були допущені помилки. Вони присутні в будь-якого керівника, на будь-якому підприємстві. Я така людина, яка критично дивиться на себе. По мірі оцінюю себе об’єктивно. Якщо ви натякаєте на те, що в усіх бідах винен саме менеджмент, то у нас є засновники, які дуже прискіпливо оцінюють діяльність клубу і вони будуть приймати рішення. Я прийму будь-яке рішення загальних зборів. За крісло ніколи не тримався і не буду триматися. Просто я вважаю, що буде неправильно, коли я подам у відставку чи писатиму заяви і втікатиму від ситуації, що склалася.

Чому з «Карпат» звільняють фізіотерапевтів, масажистів, спортивних директорів?

– Прерогатива у формуванні тренерського штабу належить головному тренеру. Це не я приймаю рішення щодо цих людей.

За моєю інформацією ви зустрічалися з Олександром Севідовим. Чи підписав він контракт з клубом?

– Як тільки ми підпишемо контракт з новим головним тренером, то одразу ж повідомимо про це наших уболівальників. Який це буде тренер і на скільки років з ним підписано контракт. Через 5 хвилин після підписання контракту інформація буде на сайті.

– Але ж перемовини ви з ним вели?

– Перемовини ми ведемо з десятком тренерів. Конкретизувати їх імена не коректно.

Де гарантія того, що гравці захочуть приїхати в «Карпати»? Над клубом нависли постійні скандали, суди. Гравці ж між собою спілкуються. Вони просто не захочуть їхати до Львова...

– Повірте, що процес перемовин щодо бажаючих перейти в «Карпати» не зупиняється. Ми постійно на зв’язку з гравцями, агентами. Ніколи не виникало проблем з тим, що у когось не було бажання. А те, що ви говорите – скандали, суди, це плоди роботи ЗМІ. Повірте, єдиний об’єктивний оцінювач спору – це органи футбольного правосуддя. Якщо вони визначать порушення контракту з нашого боку, то ми за це відповідатимемо. Просто зараз певні адвокати і юристи діють так, як їм вигідно. Вони доносять ту інформацію, що може спровокувати клуб, вони впливають на тих, хто приймає певні рішення. В нас досить специфічне поняття органів футбольного правосуддя. Є статистика і факти про те, що багато клубів звертаються в арбітражний суд в Лозані. Отже з цього можна зробити висновок, що тут не зовсім довіряють нашим органам правосуддя. Чи не найбільше справ в Лозані – з України. Мислячі люди не звертають увагу на ці «повідомлення». Багато сайтів будь-яку інформацію можуть просто вигадати, вона зацікавлює людей, а потім, коли з’являється офіційна інформація, виявляється, що то була лише мильна бульбашка.

– Чому ви не хочете реагувати на ці закиди? Через свою закритість?

– Не можемо ж ми перетворитися виключно на прес-службу і відгавкуватися постійно. Нас звинувачують в усіх смертних гріхах. Але ми впровадили чіткі стандарти в інформаційній політиці і не відходимо від них. Ми подаємо офіційну інформацію, що має документальну основу. Треба працювати, а не вести розмови. Нехай не ображаються наші уболівальники на те, що ми не реагуємо на всі закиди і випади у нашу сторону.

Раніше Петро Димінський говорив, що нас тут не люблять, ми підемо грати в Польщу. Не дадуть стадіону – в Суми переїдемо. Теперішня ситуація також збурила громаду. Я з багатьма тренерами підтримую стосунки. Ви казали, що за останні роки лише тренери займалися трансферною політикою. Так от, коли був тренером Іщенко, то він дуже хотів, щоб залишився Ідахор, бо він високий і чіплявся за м’ячі. Але йому сказали, що Ідахор в команді грати не буде.

– Ідахор був у нас півроку і не виправдав сподівань. Якби Іщенко наполягав...

– Він наполягав. То чи є інші сили, що впливають на кадри? Як є насправді? Ви все в загальному розповідаєте. Хто кадрами займається?

– Рекомендує гравця купити головний тренер. До останнього періоду так і було. Тренер давав нам список гравців – конкретні прізвища. Тепер скаутська служба буде рекомендувати гравця.

Чи не обмежуєте ви тренера фінансами?

– Звісно, ми не будемо купувати гравців по мільйону чи два. В нас є фінансові реалії, в нас є бюджет, за який я відповідаю.

– Скільки найбільше ви готові заплатити за гравця?

– Це залежить від сезону. Коли півмільйона, коли два. От ми й вирішуємо, купити п’ятьох по 200 тисяч, чи одного за мільйон.

В «Динамо» Лукас не заграв. Що його чекає по закінченні оренди?

– Він гравець «Карпат» щонайменше на рік. Ми чекаємо до того моменту, коли закінчиться термін його угоди з «Динамо» і повідомлення від киян – купують вони його чи ні.

– Коли він повернеться, ви його також на трансфер виставите?

– В нас в оренді 6–7 гравців. Як ми повідомляли, рішення щодо них ми приймемо після того як визначаться клуби, в яких вони грають.

Хто є засновником «Карпат», окрім Жанни Димінської?

– Вона не засновник.

Хто реальний власник «Карпат»? Назвіть фізичну особу.

– На даний момент, власником «Карпат» є дві іноземні компанії: «Крісал холдінг ЛТД» і «Менділ лімітед». Вони володіють часткою в статутному капіталі клубу в рівних долях – по 50%.

Яка роль ГО «Завжди вірні» в управлінні клубу?

– Компанія «Менділ», що згідно з акціонерною угодою є управляючою стороною, передала свої права на управління з правом продажу ГО «Завжди вірні». Згідно з угодою між двома компаніями, одна з них виконує роль управляючої сторони, інша – контролюючої. «Крісал холдінг» – сторона контролююча. Є уповноважені представники, які приїжджають на загальні збори засновників. Це громадяни України. Іншої інформації про те, хто стоїть за цими компаніями, я не можу надати. Та й мене це не цікавить. Мене цікавить, щоб вони виконували свої зобов’язання перед підприємством.

В приватних розмовах з гравцями, які потрапили до списку 19–и, вдалося отримати інформацію про те, що кого не продадуть в інші клуби, переведуть у дубль. А якщо хтось захоче грати в основі, то йому дадуть таку можливість, але на суттєву нижчу зарплату. До речі, гравці кажуть, що у «Карпатах» найнижча зарплата в чемпіонаті.

– Приватні розмови... З ким? Нехай вийде і це скаже. Про будь що так можна говорити. Послуговуватися конфіденційними джерелами – це не дуже переконливо. Говорити можна про будь що, але є контракти. Якщо гравець не перейшов в інший клуб, і контракт у нього не розірваний, то клуб буде виконувати умови договору. Як і гравець.

– Але контракт можна переглянути...

– Звичайно, можна. Будь–коли, якщо є взаємна згода сторін.

Коли призначите головного тренера? Чи вже розпочали пошук нових гравців, ви ж сказали, що є хороший скаутський відділ...

– Хороший чи ні – час покаже. Але я вважаю, що людина, яка очолює цей відділ – Юрій Беньо, є професійною, фаховою і патріотом клубу. Це дуже важливо. Я впевнений, що він принесе багато користі нашому клубу і ви зможете переконатися в цьому. А щодо тренера, то ми його представимо в день, коли команда вийде з відпустки. Будуть й інші кадрові рішення, але про них я поки не готовий говорити.

Скільки штрафів за погану поведінку глядачів клуб заплатив у цьому сезоні?

– Ця сума постійно збільшується. Торік ми поставили рекорд, а цього разу його побили.

– Яку роботу клуб з вболівальниками проводить?

– Якихось силових методів впливу ніхто не буде впроваджувати. Це дискусії, розмови. Ми інформуємо про те, які можуть бути санкції за недостойну поведінку на стадіоні. Це стосується не тільки 16–го сектора. Я вважаю, що нашому суспільству потрібно подумати над своєю культурою. Про те, чи можна кинути скляну пляшку на поле, чи щось вигукнути до колеги, дитини, яка сидить поруч, тренера, гравця... Тоді культура виросте і зменшиться кількість штрафів. Це спільний процес і я прошу вас до цього долучитися. Прошу подавати інформацію не тільки про те, що хтось щось підпалив, кинув і розбив. Бо ЗМІ цікавлять лише негативні новини, бо вони піднімають рейтинг. Я ж звертаюся до вас з проханням взяти участь в цьому процесі і доносити до фанів, що футбол – це серйозний захід, в якому задіяно багато людей. Тому на перший план має вийти толерантність.

Клуб святкує 50-річний ювілей. Ветерани чекають свята. А вони отримали складну ситуацію, в якій опинилася команда. До того ж не відома ситуація з командою, з якою «Карпати» зіграють товариський матч...

– Всі хочуть свята. І воно відбудеться. Щодо формату, то ми привітаємо і поздоровимо тих, хто творив історію клубу: колишніх гравців, а також уболівальників, які були і є поруч з «Карпатами». Справді, зараз така ситуація, що не до свята, але ми достойно відзначимо перший серйозний ювілей в житті нашого клубу.

Повертаючись до власників, засновників... Усі ми хочемо, щоб «Карпати» повернулися в Лігу Європи, щоб боролися за найвищі місця, але розуміємо, що є обмежений бюджет. То чи не ведуться розмови про те, щоб засновники продали клуб більш заможним інвесторам?

– Тут не до мене питання. Це до тих людей, які є власниками компаній. Тільки вони можуть сказати, чи готові продати клуб. Я б хотів повернутися до запитання про те, що в «Карпат» найменші зарплати. Це неправда. Тоді, коли ми вийшли в групу Ліги Європи, так, було таке. Але були преміальні. А зараз преміальні стали ще більшими, аніж були тоді. Ситуація в українському футболі така, що проблеми мають багато клубів. Є проблеми зі стабільністю і майбутнім. Дехто взагалі припиняє фінансування клубів, дехто урізає бюджети. Це «Кривбас», «Волинь», «Чорноморець», «Ворскла», «Арсенал». Можу підтвердити, що не визначена ситуація по «Карпатах». Яким буде майбутнє клубу, які завдання будуть? Бюджет не затверджений, лише усно погоджений. Один із засновників не виконав своїх зобов’язань за попередній бюджетний період. Ми прожили важкий сезон, але можу сказати, що жодному гравцю нічого не завинили. Якщо у нас і були затримки по зарплаті, то не більше 2 тижнів. І в цій ситуації говорити, що гравці у нас білі і пухнасті? Треба покласти руку на серце і сказати, що от, хлопці, маєте приклад «Кривбаса», де люди півроку не отримували зарплату, але давали результат. Що їх мотивувало? А що вам заважало? Ви мали прекрасні умови! Шикарна база, про яку усі говорять, що це рівень Ліги Європи чи навіть Ліги чемпіонів. Було стабільне фінансування. Умови контрактів виконуються. Ми підняли в декілька разів зарплати гравцям за кілька останніх років. А отримали результат протилежний... Чому так? Знову менеджмент долучився? До вас, Максиме, запитання – які ви знайшли помилки менеджменту? Їх не було, коли ми двічі поспіль виходили в Лігу Європи? Теж був поганий менеджмент чи тільки зараз він поганий? Бачите конкретні помилки? Основне завдання менеджменту полягає в тому, щоб забезпечити клімат для виконання завдань. Клуб за останній період зробив для гравців шикарні умови. Ніколи таких не було у нас. Це і побуту стосується, і зарплати, і зборів. Подивіться, на які збори команда їздить. Було три збори взимку в найдорожчих готелях. То що клуб не виконав?

Не сперечаємося про умови. Але нарікання викликає мікроклімат в команді. І стосунки керівника клубу з гравцями.

– Гравець не мій підлеглий, а тренера. Це до нього питання, чому такий мікроклімат. Для цього його беруть на роботу, дають зарплату, щоб він створив мікроклімат. А клуб має створити умови і належне фінансування, дати можливість команді літати на матчі, харчуватися, готуватися, відновлюватися. Повірте, що клуб – це самодостатня структура, яка створює всі умови для того, щоб гравці прогресували і росли.

Менеджмент наймає тренера і ніяк не можете потрапити...

– Це дуже складний процес. Тут або вгадуєш, або ні. Якоїсь формули успіху нема. Але є критерії, за якими ми обираємо цього тренера.

– Але всі не підходять. Жодна команда в Україні так не працює, хіба запорізький «Металург»...

– Кому не підходить?

– Гравцям...

– Будь–який тренер, якого ми призначаємо, він наражається на те, що рано чи пізно гравці його позбудуться. Клуб приймає рішення по тренеру лише тоді, коли немає результатів, коли розбалансований колектив і нема мікроклімату. Або сам тренер пише заяву про звільнення.

Які функції виконує Віктор Вацко і які завдання будуть ставитися на сезон?

– Вацко займається двома напрямками роботи: іміджево–інформаційна політика і скаутська служба. Щодо завдань, то вони будуть ставитися тоді, коли буде тренер, коли проведуться кадрові ротації і коли буде визначеність з фінансуванням.

– Бодай приблизно, на що сподіватися?

– Було б дивно, якби керівництво після двох невдалих сезонів поставило завдання вийти в єврокубки чи боротися за медалі.

На чому базується основна політика клубу: створення конкурентоздатного колективу чи на тому, щоб продавати хороших гравців?

– В умовах обмеженого бюджету клуб має продавати гравців. Після кожного сезону. Такі реалії, тому зважаючи на наші можливості, ми будемо продавати. Це не означає, що у нас завдань не буде. А щодо гравців, то акцент робитимемо на українцях, бажано, наших вихованцях. Це те, чого хочуть наші фани. Невдовзі ми зробимо певні кроки на зустріч їхнім побажанням. Клуб, маючи серйозну матеріально-технічну базу, є серйозною бойовою одиницею. Щоб ви зрозуміли: клуб ставить за мету стати бездотаційним, тобто жити за рахунок власних доходів. Це головне і стратегічне наше завдання: не залежати від грошей засновників і від того, чи є у них бажання продовжувати фінансування. Я хочу, щоб були такі умови в клубу, щоб я не ходив і не просив грошей в засновників, щоб ми жили за рахунок власних доходів. Це чітко прописано у фінансовому фейр-плей, який запроваджує зараз УЄФА і ФФУ. І це шлях до стабільності.

Ви казали, що не все стабільно, що інвестор не виконав зобов’язань. Що це за інвестор? Хто не виконує зобов’язань?

– Компанія «Крісал холдінг». Це єдине, що я можу сказати. Яку ще конкретність дати? Хто ці люди – це більше до органів податкових або до реєстраційних органів тих країн, де зареєстровані ці підприємства. Як я можу проводити розслідування? Мені важливо, щоб було стабільне фінансування від цих компаній.

Якщо ви хочете, щоб команда була бездотаційною, то що, чекати, що кожного сезону на трансфер будуть виставлятися всі гравці?

– Ми будемо продавати тих гравців, на яких буде попит. Не всіх, звісно. Але потрібно кожного трансферного періоду продавати 2–3 гравці. Багато європейських клубів так тільки й живуть. «Порту», наприклад. Цей клуб постійно продає гравців, це найбільша стаття його доходів. В нас в футболі дуже все дивно. Кілька клубів поставили мільйонні зарплати, думаючи, що в такий спосіб можна досягати результатів. До чого це призведе, ми побачимо через деякий час. Думаю, що почнеться зворотній процес, бо планка настільки високо піднята, що більшість людей, які стоять за клубами, вже не зможуть її втримати і врізатимуть фінансування. Зараз «Чорноморець» вийшов в Лігу Європи, а бюджет у нього врізаний. Інші клуби мають такі ж проблеми, хоч здається, що ситуація у них нібито є стабільною.

– Чому Лукас тренувався з дублем перед від’їздом в «Динамо»?

– Таке рішення прийняв головний тренер. Очевидно, у нього була мотивація так зробити.

«Металіст» цікавиться Голодюком. За яку суму клуб готовий його відпустити?

– Я говорив, що цікавляться багатьма гравцями, але це все на рівні розмов. Нічого офіційного не було. Якщо будуть пропозиції – розглянемо їх.

А яка імовірність того, що збори «Карпати» проведуть в Брюховичах?

– Не виключається такий варіант. Якщо не буде грошей, то виходитимемо з того, що є. Взагалі-то, ми в Словенії планували провести збори. Але якщо не буде грошей – то залишимося тут.

– А команда взагалі вийде в новий чемпіонат?

– Наразі нема передумов говорити, що не вийде. Але такі побоювання в мене є. Через те, що не затверджений бюджет. Якщо ми його не сформуємо і не затвердимо, доведеться продавати гравців або жити на те, що є.

– То чи не пов’язані між собою виставлення на трансфер 19 гравців і фінансові проблеми?

– Це одна з мотивацій такого рішення.

Чому 2 сезони «Карпати» займають такі низькі місця?

– Тут цілий комплекс причин. Були помилки на всіх рівнях. З себе не знімаю відповідальності, з гравців, з тренерів. Зміна тренерів вплинула, звичайно, бо це болючий процес. Але були ситуації, коли неможливо було не прийняти рішення про відставку тренера. Це стосувалося Кучерова чи Шарана. Якщо тренер каже, що він не може тренувати команду, що він не здатний... Як його заставиш, якщо він не може.

Після Ліги Європи зник запал... Може в гравців відбулася емоційна перенапруга, в керівництва, це передалося тренерам і гравцям... Саме розчарування...

– Якщо ви говорите про якісь емоції негативні, що передаються від керівників до гравців – це не так. У мене конструктивні, з деким приязні стосунки. Намагаємося, щоб так було і в подальшому. Я нікого не ображаю, намагаюся, навпаки, завжди допомогти.

Невідома ситуація з бюджетом, невідомо, чи розпочне команда чемпіонат. Які шанси на те, що вдасться сформувати хороший колектив? От зараз усі почули чи почують про ситуацію в «Карпатах»... Складно буде боротися бодай за «десятку».

– В багатьох клубів ситуація набагато гірша і гостріша, аніж у нас. Я вірю, що ми все–таки знайдемо спільну мову з інвесторами і спробуємо сформувати команду.

Кажете, що зараз жодної пропозиції по гравцях не було. А зимою були?

– Не пригадую, щоб були конкретні пропозиції.

– Коли «Карпати» нарешті на «Арену Львів» переїдуть?

– Ситуація не змінилася. Я запевняю, що команда, гравці, керівники, всі хочуть виступати там. Але в тих умовах, що у нас є, питання про переїзд далеке від перспективи.

Чим не виставлені на трансфер гравці кращі за тих, кого ви виставили?

– Це ті гравці, в кому ми бачимо перспективу і бажання працювати далі.

Популярные новости
Источник новости:
кнопка перехода
Оцените материал
Поделиться
Комментарии (14) Все комментарии

В Карпатах не менеджмент а клоуны.Дедышин случаем не из цирка пришёл в футбол?

клуб не повинен залежати від засновників, а жити на зароблені кошти, від своїх доходів. ------ Золоті слова. Кожний клуб рано чи пізно, але дійде до цієї простої істини.

"Чи були пропозиції по трансферу гравців зимою? Ні я не пригадую, щоб були такі пропозиції." вобщем, процентов 90 из выставленных останутся и дальше в клубе))

Дедишин кряхтів, сопів, але імені Димінського так і не згадав. Закордонні Крістал Холдинг та Менділ Лімітид - звичайно, фірми солідні і поважні, хоча жодної згадки про них в Інтернеті я не знайшов. Чому б ще не передати якусь крихту засновництва кожному власнику сезонного абонементу, коли вже Завжди Вірним така довіра щодо управління командою. Тоді можна взагалі жодної відповідальності позбутись. Наприклад, ось так можна робити. Провалився тренер Н.Н. Хто винен? Власник сезонного абонементу №45892 Петренко Петро Петрович, бо то він, власне, на тому призначенні наполягав. Тренери, я так зрозумів, тепер не будуть диктувати умов щодо кандидатур придбаних гравців. Чудово. Впіймали і привезли якогось мадагаскарського гравця. При запропонованій мною схемі, в разі якщо умовний Тумба-Юмба не має жодної мотивації і чхати хотів на те, що менеджмент Карпат запропонував йому ідеальні умови, винним можна зробити власника абонементу в 7 сектор 12 ряд 3 місце, бо той рік тому був на Мадагаскарі і там на пляжі поклав око на атлетичного аборигена, який майстерно набивав м"яч. Ну а як інакше? Жодної конкретної цифри на брифінгу названо не було: Скільки коштують гравці, виставлені на трансфер? - Ви спочатку нам запропонуйте гроші, а ми тоді вам скажем скільки ми хочем; Скільки Карпати можуть максимально заплатити за гравця? - По різному, від 500 тисяч до 2 мільйонів. Абсолютно непрозора схема керування командою, де важко зрозуміти хто за що відповідає, не дозволяє пред"являти претензії до конкретних людей за конретні промахи. Відсутність цифр не дозволяє робити висновки про ефективність роботи. Скільки, до речі, коштував Карпатам вояж до Львова пана Вукчевіча? Хто скаже? Запитати про то Дедишина, то відповідь була б така десь: "Е-е-е, и-и-и, о-о-о, ми забезпечили всі умови, всі зобов"язання були виконані, і-і-і, а-а-а". Йопрст, довели команду до імпотенції, і навіть не видно, щоб по-справжньому хтось тим переймався. "Так, я свою провину відчуваю, але що ви пропонуєте - кинути корито, коли там ще скільки пахучих помиїв. Не дочекаєтесь, х-р-р-р".

Ответ на сообщение Марче

Дедишин кряхтів, сопів, але імені Димінського так і не згадав. Закордонні Крістал Холдинг та Менділ Лімітид - звичайно, фірми солідні і поважні, хоча жодної згадки про них в Інтернеті я не знайшов. Чому б ще не передати якусь крихту засновництва кожному власнику сезонного абонементу, коли вже Завжди Вірним така довіра щодо управління командою. Тоді можна взагалі жодної відповідальності позбутись. Наприклад, ось так можна робити. Провалився тренер Н.Н. Хто винен? Власник сезонного абонементу №45892 Петренко Петро Петрович, бо то він, власне, на тому призначенні наполягав. Тренери, я так зрозумів, тепер не будуть диктувати умов щодо кандидатур придбаних гравців. Чудово. Впіймали і привезли якогось мадагаскарського гравця. При запропонованій мною схемі, в разі якщо умовний Тумба-Юмба не має жодної мотивації і чхати хотів на те, що менеджмент Карпат запропонував йому ідеальні умови, винним можна зробити власника абонементу в 7 сектор 12 ряд 3 місце, бо той рік тому був на Мадагаскарі і там на пляжі поклав око на атлетичного аборигена, який майстерно набивав м"яч. Ну а як інакше? Жодної конкретної цифри на брифінгу названо не було: Скільки коштують гравці, виставлені на трансфер? - Ви спочатку нам запропонуйте гроші, а ми тоді вам скажем скільки ми хочем; Скільки Карпати можуть максимально заплатити за гравця? - По різному, від 500 тисяч до 2 мільйонів. Абсолютно непрозора схема керування командою, де важко зрозуміти хто за що відповідає, не дозволяє пред"являти претензії до конкретних людей за конретні промахи. Відсутність цифр не дозволяє робити висновки про ефективність роботи. Скільки, до речі, коштував Карпатам вояж до Львова пана Вукчевіча? Хто скаже? Запитати про то Дедишина, то відповідь була б така десь: "Е-е-е, и-и-и, о-о-о, ми забезпечили всі умови, всі зобов"язання були виконані, і-і-і, а-а-а". Йопрст, довели команду до імпотенції, і навіть не видно, щоб по-справжньому хтось тим переймався. "Так, я свою провину відчуваю, але що ви пропонуєте - кинути корито, коли там ще скільки пахучих помиїв. Не дочекаєтесь, х-р-р-р".

+1000

Ответ на сообщение nataniel

клуб не повинен залежати від засновників, а жити на зароблені кошти, від своїх доходів. ------ Золоті слова. Кожний клуб рано чи пізно, але дійде до цієї простої істини.

Про які "доходи" можна говорити в Україні, ти про що...? В Єврочемпіонатах - й то клуби банкротяться, при тому, що рівень життя там не порівняти з рівнем в Україні і стадіони майже заповнені - а у нас...?

а то что 2 года назад проскакивало утка? Если нет,то кризис понятен. По неофициальной информации известный украинский олигарх Игорь Коломойский приобрел 50% львовских «Карпат». Поговаривают, что И.Коломойский внес в уставный фонд львовского клуба 20 миллионов условных единиц, еще 15 миллионов были перечислены на счет почетного президента «Карпат» Петра Дыминского. Представители «Карпат» эту информацию опровергают.

Коломойський перестав дарувати гроші. А з такою грою і відповідним відвідуванням на з/п не назбираєш. Продати нікого не вдастся тому, що є багато "недооцінених" гравців Кривбаса. Найгірше те, що немає дублю, немає ким замінити тих футболістів, яких від гри в Карпатах нудить на полі. Продати всіх ( можна залишити Даушвілі і Ксьонза), "вийти" в першу лігу і збирати нову команду. Бо, яка може бути перевірка "яєць", якщо два сезони люди виходять на поле з запортками.

Позорище. Одни увиливания и никакой конкретики. Одно ясно - ничего хорошего в Карпатах в ближайшие годы ждать не стоит, с таким-то руководством :(

брифінг-пресконференція =нагадую совдепівську відписку висловився загальними фразами- і нічого не прояснив. =0= буде цікаво через місяць повернутись до розмови... хоча грошей з неба -НЕБУДЕ

с таким руководством ничего хорошего в карпатах не будет !!!

http://www.crystal-holding.ru/ какая интересная фирма карпатами владеет ))

Ответ на сообщение VitoFirst

Позорище. Одни увиливания и никакой конкретики. Одно ясно - ничего хорошего в Карпатах в ближайшие годы ждать не стоит, с таким-то руководством :(

Полностью согласен,много слов,а ответов нет.Одна вода...

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Лента новостей

18 апреля
17:25
"Я даже в "Динамо" столько не бегал": Артем Милевский нашел новую команду
17:10
"Металлист" - Лунину: "Браво, Андрей! В очередной раз ты подтвердил, что являешься одним из лучших голкиперов в мире"
16:55
Лунин обошел Усика и Мудрика по количеству подписчиков в Instagram
16:25
Со следующего сезона в Кубке Англии отменят переигровки
16:10
Дмитрий Михайленко: "Группа, которая досталась сборной на Евро-2024 (U-19), - абсолютно нормальная"
15:55
УАФ предоставила информацию о предварительных результатах независимого аудита - отток активов более 1 млрд грн
15:40
"Штутгарт" заинтересовался украинским нападающим Касьяном
15:25
Дмитрий Михайленко: "Реал" переломил многих классных вратарей. Лунин доказал, что он является исключением из правил"
15:10
Александр Рябоконь: "Средние и длинные передачи у Лунина были лучше, чем у защитников "Реала"
14:45
Дарио Друди - о развитии "Полесья", гене чемпиона и изучении украинского
14:30
Евгений Левченко: "Лунин дождался своего часа"
14:15
"Заря" - "Шахтер": стартовые составы
14:00
Игорь Пердута: "Когда приехал в Полтаву через день-два сказал отцу: "Наверное поеду обратно, потому что здесь все говорят на русском"
13:45
Без Лунина: УЕФА назвал претендентов на звание игрока недели в Лиге чемпионов
13:30
"Шахтер" сыграет с "Динамо" 11 мая: УПЛ утвердила даты проведения и время начала матчей 28-го тура
13:15
Карло Анчелотти: "У нас не было проблем с выбором 5 игроков, кто будет бить пенальти. Лунин также хорошо подготовился"
13:00
MEGOGO и "Суспільне" будут транслировать Евро-2024
12:45
Полузащитник "Кривбасса" Илич пропустит 1-2 недели из-за травмы
12:30
Виталий Пономарев: "Минай" – опасный соперник, от него можно ожидать все что угодно"
12:15
Андрей Лунин – в команде недели Лиги чемпионов по версии SofaScore
12:00
"Фенербахче" - "Олимпиакос". Анонс и прогноз матча
12:00
"Вест Хэм" – "Байер". Анонс и прогноз матча
12:00
"Аталанта" - "Ливерпуль". Анонс и прогноз матча
12:00
"Рома" - "Милан". Анонс и прогноз матча
Больше новостей
18 апреля
17:25
"Я даже в "Динамо" столько не бегал": Артем Милевский нашел новую команду
17:10
"Металлист" - Лунину: "Браво, Андрей! В очередной раз ты подтвердил, что являешься одним из лучших голкиперов в мире"
16:10
Дмитрий Михайленко: "Группа, которая досталась сборной на Евро-2024 (U-19), - абсолютно нормальная"
15:55
УАФ предоставила информацию о предварительных результатах независимого аудита - отток активов более 1 млрд грн
15:25
Дмитрий Михайленко: "Реал" переломил многих классных вратарей. Лунин доказал, что он является исключением из правил"
15:10
Александр Рябоконь: "Средние и длинные передачи у Лунина были лучше, чем у защитников "Реала"
14:45
Дарио Друди - о развитии "Полесья", гене чемпиона и изучении украинского
14:30
Евгений Левченко: "Лунин дождался своего часа"
14:15
"Заря" - "Шахтер": стартовые составы
14:00
Игорь Пердута: "Когда приехал в Полтаву через день-два сказал отцу: "Наверное поеду обратно, потому что здесь все говорят на русском"
13:30
"Шахтер" сыграет с "Динамо" 11 мая: УПЛ утвердила даты проведения и время начала матчей 28-го тура
12:45
Полузащитник "Кривбасса" Илич пропустит 1-2 недели из-за травмы
12:30
Виталий Пономарев: "Минай" – опасный соперник, от него можно ожидать все что угодно"
12:15
Андрей Лунин – в команде недели Лиги чемпионов по версии SofaScore
10:14
Сергей Палкин: "Создается впечатление, что "Тоттенхэм" не уважает футбольные ценности и то, что происходит в Украине"
09:22
Дмитрий Немчанинов: "Не помню, чтобы в УПЛ забивал в свои ворота..."
07:46
Плюс 910 человек и 13 артсистем: общие боевые потери противника с 24.02.22 по 18.04.24
07:39
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 06.00 18.04.2024
05:30
"Заря" - "Шахтер". Анонс и прогноз матча
04:00
"Лунин уже стал легендой "Реала", - испанские болельщики восхищаются игрой украинца
00:02
Тимур Кораблин: "Гол дал толчок. 2:1, "Динамо" запаниковало"
17 апреля
23:43
Цыганков продолжает ощущать дискомфорт, игрок пропустил тренировку "Жироны"
22:51
Александр Бандура: "2:0, уже ничего не давило, поэтому пытались играть в футбол"
22:17
Владислав Кабаев: "На сборах я сказал Шовковскому, что готов сыграть на позиции атакующего полузащитника"
Больше новостей
18 апреля
17:10
"Металлист" - Лунину: "Браво, Андрей! В очередной раз ты подтвердил, что являешься одним из лучших голкиперов в мире"
16:55
Лунин обошел Усика и Мудрика по количеству подписчиков в Instagram
16:25
Со следующего сезона в Кубке Англии отменят переигровки
15:40
"Штутгарт" заинтересовался украинским нападающим Касьяном
15:25
Дмитрий Михайленко: "Реал" переломил многих классных вратарей. Лунин доказал, что он является исключением из правил"
15:10
Александр Рябоконь: "Средние и длинные передачи у Лунина были лучше, чем у защитников "Реала"
14:30
Евгений Левченко: "Лунин дождался своего часа"
13:45
Без Лунина: УЕФА назвал претендентов на звание игрока недели в Лиге чемпионов
13:15
Карло Анчелотти: "У нас не было проблем с выбором 5 игроков, кто будет бить пенальти. Лунин также хорошо подготовился"
13:00
MEGOGO и "Суспільне" будут транслировать Евро-2024
12:15
Андрей Лунин – в команде недели Лиги чемпионов по версии SofaScore
12:00
"Вест Хэм" – "Байер". Анонс и прогноз матча
12:00
"Фенербахче" - "Олимпиакос". Анонс и прогноз матча
12:00
"Аталанта" - "Ливерпуль". Анонс и прогноз матча
12:00
"Рома" - "Милан". Анонс и прогноз матча
12:00
ПАОК - "Брюгге". Анонс и прогноз матча
12:00
"Марсель" - "Бенфика". Анонс и прогноз матча
11:55
Федерико Вальверде: "Манчестер Сити", очевидно, играет в футбол лучше нас"
11:29
Мануэль Нойер провел 58-й сухой матч в Лиге чемпионов - это новый рекорд
11:09
"Это танк, он быстрый и бомбардир. Большие команды будут бороться за него", - Довбика хвалят в Испании
10:49
Украина не получила денег Абрамовича от продажи "Челси"
10:22
В матче с "Манчестер Сити" Лунин отразил 11 ударов – это новый рекорд "Реала"
10:04
"Аталанта" - "Ливерпуль": прогноз Бена Наптона
10:01
"Рома" - "Милан": прогноз Sempre Milan
Больше новостей
18 апреля
01:00
РБ Брагантино - Васко да Гама: прямая трансляция матча
01:00
Гремио - Атлетико Паранаенсе: прямая трансляция матча
02:00
Жувентуде - Коринтианс: прямая трансляция матча
02:00
Форталеза - Крузейро: прямая трансляция матча
02:00
Палмейрас - Интернасьонал: прямая трансляция матча
02:00
Атлетико Минейро - Крисиума: прямая трансляция матча
03:30
Фламенго - Сан-Паулу: прямая трансляция матча
15:30
Заря - Шахтер: прямая трансляция матча
19:45
Фиорентина - Виктория: прямая трансляция матча
19:45
Лилль - Астон Вилла: прямая трансляция матча
22:00
Фенербахче - Олимпиакос: прямая трансляция матча
22:00
ПАОК - Брюгге: прямая трансляция матча
22:00
Марсель - Бенфика: прямая трансляция матча
22:00
Вест Хэм - Байер: прямая трансляция матча
22:00
Аталанта - Ливерпуль: прямая трансляция матча
22:00
Рома - Милан: прямая трансляция матча
17 апреля
01:00
Куиаба - Витория: прямая трансляция матча
01:00
РБ Брагантино - Васко да Гама: прямая трансляция матча
01:00
Гремио - Атлетико Паранаенсе: прямая трансляция матча
02:00
Палмейрас - Интернасьонал: прямая трансляция матча
02:00
Жувентуде - Коринтианс: прямая трансляция матча
02:00
Форталеза - Крузейро: прямая трансляция матча
02:00
Атлетико Минейро - Крисиума: прямая трансляция матча
03:30
Байя - Флуминенсе: прямая трансляция матча
Больше новостей
18 апреля
12:00
"Вест Хэм" – "Байер". Анонс и прогноз матча
12:00
"Фенербахче" - "Олимпиакос". Анонс и прогноз матча
12:00
"Аталанта" - "Ливерпуль". Анонс и прогноз матча
12:00
"Рома" - "Милан". Анонс и прогноз матча
12:00
ПАОК - "Брюгге". Анонс и прогноз матча
12:00
"Марсель" - "Бенфика". Анонс и прогноз матча
10:04
"Аталанта" - "Ливерпуль": прогноз Бена Наптона
10:01
"Рома" - "Милан": прогноз Sempre Milan
09:45
"Лилль" – "Астон Вилла". Анонс и прогноз матча
09:45
"Фиорентина" - "Виктория". Анонс и прогноз матча
05:30
"Заря" - "Шахтер". Анонс и прогноз матча
15:00
Диназ - Хуст: прогноз на матч
15:00
Горняк-Спорт - Подолье: прогноз на матч
15:00
МФК Металлург - Буковина: прогноз на матч
12:00
Фенербахче - Олимпиакос: прогноз на матч
12:00
ПАОК - Брюгге: прогноз на матч
12:00
Марсель - Бенфика: прогноз на матч
12:00
Вест Хэм - Байер: прогноз на матч
09:45
Фиорентина - Виктория: прогноз на матч
09:45
Лилль - Астон Вилла: прогноз на матч
17 апреля
12:15
"Порту" - "Гимараэш". Анонс и прогноз матча
17:30
Фламенго - Сан-Паулу: прогноз на матч
12:15
Порту - Гимараэш: прогноз на матч
03:00
Карпаты-2 - Тростянец: прогноз на матч
Больше новостей

Рейтинг казино

4500 грн + 100FS
Забрать подарок →